מבזקיםמשפטי/פלילי

"אני לא תמים, אני אשים לך רימון בבית": בן 26 מואשם בדקירת אדם ואיום על שוטר

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד ברוך דוידוב (26) מקריית גת לאחר שדקר אדם במרכז המסחרי בעיר.

מכתב האישום שהגישה עו"ד חן עסיס לביא עולה כי ב 8.5.23 בשעות הערב, שהה המתלונן במעדנייה במרכז המסחרי בקרית גת, שהוא תחת השפעת אלכוהול. כיוון שהוא הציק ללקוחות התקשרו בעלי המקום לחברו של המתלונן וביקשו ממנו לבוא ולקחת אותו. דוידוב שאותה העת היה שהה בסמוך, והכיר את המתלונן, פנה אליו וביקש ממנו לצאת מהמעדנייה ואף הציע להסיעו הביתה, המתלונן יצא מהמעדנייה אך נשאר באזור.

בין דוידוב למתלונן התפתח ויכוח שנגרר לקטטה, כאשר בשלב מסוים זרק דוידוב לעבר המתלונן בקבוק זכוכית שהיה בידו, הבקבוק לא פגע במתלונן והתנפץ על המדרכה. אז, הלך דוידוב אל רכבו, נטל משם סכין, חזר אל המתלונן ודקר אותו בגבו, הכול בעת שאנשים שהיו במקום ניסו להפריד ביניהם. כתוצאה מהדקירה המתלונן נפל ארצה, והנאשם נמלט ברכבו מהמקום. המתלונן המדמם הובהל לבית חולים שם אושפז למשך כחמישה ימים, לאחר שחרורו בשל עליית חומו הוא אושפז בשנית ונאלץ לעבור פרוצדורה רפואית נוספת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשעות הערב הגיעו השוטרים לביתו של דוידוב והמתינו בסמוך מקום לשובו. בשלב מסוים הגיע דוידוב ברכב למקום ולמרות שניסה להסתתר זיהה אותו אחד השוטרים, הוציאו מהרכב ואזק אותו. בזמן שדוידוב נלקח אזוק לניידת הוא איים על אחד השוטרים ובין היתר אמר לו: "אין בעיה א. הכל בגללך, אני אראה לך מה זה, אתה תשלם על זה, אתה עדיין לא מכיר איזה יכולות יש לי, אני לא תמים, אני אשים לך רימון בבית, עין תחת עין שן תחת שן, אני אין לי חוקים אני לא פראייר, אני אראה לך מה זה כולם מכירים אותך כבר".

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד עסיס – לביא: "… התנהגותו זו של המשיב מלמדת על נחישות לפגוע במתלונן ומגבירה את מסוכנותו. התנהגותו של המשיב לאחר מכן והאיומים הקשים על השוטר אף הם מלמדים על מסוכנותו הרבה." לדוידוב יוחסו עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, איומים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

זירת אירוע - רצח - ירי - דקירה - אלימות
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button