בידורמבזקים

הטריפה את הרשת: הדוגמנית השיקה מותג טיפוח חדש בלבוש מינימלי

הדוגמנית וכוכבת הרשת גל גברעם בת ה-22 השיקה אמש (ראשון) את מותג הטיפוח החדש "NURIT", על שם דודתה שנפטרה.

אירוע ההשקה נערך במסעדת "יאוזה" שבצפון תל אביב ואליו הגיעו חברים רבים שפרגנו לגברעם על ה"לוק" שעיצב חברה הקרוב, דרור קונטנטו שהגיע אף הוא לאירוע המרשים. גם החברים ממשתתפי "האח הגדול" הגיעו – זהבה בן, ג'וזי זירה, אליאב זוהר, קארין עליה, עדי ביטי ועוד. מי שתהה אז האקס תום חיימוב לא הוזמן לאירוע.

גברעם שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה סרטון מאירוע ההשקה בו היא נראית בלבוש חושפני, מה שגרר בין המחמאות הרבות גם ביקורות קשות. "לא בקטע של דת ולא בקטע של להתערב מי לובשת מה, זה באמת לא השאלה אבל בחייאת אחותי את קצת ערומה, אפשר להראות גוף יפה גם בלי זה, את לא צריכה את כל זה. את מהממת כמו שאת. דרור מעצב נדיר אבל זה מרגיש כאילו את ערומה. בהצלחה עם המותג. האופנה של היום ״ללכת בלי ולהרגיש עם״ חוצה גבולות כל יום קצת. מה נשאר, איך היום יש טעם למשהו בכלל?!" כתבה שלי, אחת העוקבות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתגובה אחרת נכתב: "למה את צריכה למכור את הגוף שלך כדי לקדם קרם או מה שזה לא יהיה? זוועה זוועה".

חבריה, איזנו את הביקורת, פרגנו ואף השיבו לתגובות: "לא מבינה מה הקטע של אנשים להעיר ככה מה אכפת לכם מה היא עושה או מה היא לובשת?! זה הגוף שלה והיא תבחר מה ללבוש. כשזו איזו דוגמנית מחול אז זה בסדר אבל כשהיא מהארץ אתם באים ופותחים תפה אז יאללה חלאס להעיר ככה לאנשים.. לא נאה לכם בעיניים סבבה שלכם תשמרו את הדעות שלכם לעצמכם בסופו של דבר יש אדם שקורא את כל התגובות האלו".

View this post on Instagram

A post shared by GG (@gal_gvaram)

Back to top button