מבזקיםמשפטי/פלילי

אירוע מזעזע: שני נערים נעצרו בחשד לאונס אישה לאחר שכלאו את בנה במקלט

ביישוב קצרין ברמת הגולן אירע מקרה מזעזע לפני כשבוע וחצי. על פי החשד שני נערים כבני 16 אנסו אישה, כלאו את בנה, ואף דקרו אותה ואיימו עליה לאחר שנודע להם שהתלוננה על המקרה במשטרה.

האישה, אם חד הורית בשנות הארבעים לחייה, תושבת קצרין, סיפרה לאחד התושבים כי נאנסה על פי החשד על ידי הנערים, לאחר שהם כלאו את בנה במקלט באחד הבניינים. במשטרה פתחו בחקירה ונבדק האם יש יותר משני הנערים המעורבים באירוע.

דימי אפרצב, ראש מועצת קצרין כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "גורמי אכיפת החוק חוקרים מקרה פלילי רגיש שארע ביישוב. האירוע נמצא תחת חיסיון משטרתי ופיקוח אישי שלי ושל הגורמים הרלוונטיים. אני מדגיש כי אין סכנה לציבור. כל ניסיון של כל גורם כלשהו לפרסם ידיעות ברשת בנוגע לאירוע גובלת בחוסר אחריות משווע. המועצה תמשיך ללוות ולטפל באירוע יחד עם גורמי אכיפת החוק ותעדכן את הציבור לפי הצורך. מידע אמין בדוק ומוסמך כדאי לקבל אך ורק מגורמים רשמיים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יהודה, אחד התושבים כתב בקבוצה בפייסבוק: "תושבים יקרים, האירוע הנורא שכרגע רץ ברשתות מתייחס למקרה מזעזע שאירע שבוע שעבר, בו קטינים ואישה מבוגרת היו מעורבים, אני בקשר רציף עם בכירים בתחנת גולן. נמסר לי להעביר לידיעת הציבור כי הקטינים עצורים מזה מספר ימים עם חשד לסעיפים קשים מאוד והאישה נמצאת במצב לא טוב בריאותי ונפשי. האירוע נמצא בטיפול תחנת גולן וכולנו מאמינים כי המשטרה והפרקליטות יטפלו באירוע ביד קשה ובשיא המקצועיות. אנחנו כקהילה ותושבי המקום, נהיה מלוכדים כאגרוף הברזל – בדרישת טיפול עמוק ומשמעותי שאירועים מסוג זה לא יהיו במחוזותינו. אנו חיים במקום פסטורלי, שקט ויפה, חובתנו לשמור עליו כזה. ביטחוננו האישי אינו הפקר!"

חלק מהתושבים טוענים כי פרטי האירוע שפורסמו אינם מדויקים וחלק אף מוחים שיש ניסיון השתקה של המקרה. אילנה ראדה אמה של תאיר ז"ל הגיבה לפוסט של יהודה וכתבה: "לא דיי לשקרים לא נמאסתם אתה מדבר איתי על משטרת קצרין ופרקליטות 17 שנה אני נלחמת במושחתים והעבריינים האלה , יהודה זה לא ארוע תספרו את האמת זה אונס ברוטלי על ידי כמה נערים כולל דקירות והשם ישמור לאן זה היה מגיע , ואתם שוב צובעים את זה בורוד פסטורלי כנראה פה לא תלמדו דבר בושה".

יוגב השיב אף הוא לפוסט וכתב: "ואני (יוגב) אומר לכם בתור אחד שגדל בקצרין והורי עדיין גרים שם, שום פסטורלי הנורות היו צריכות להידלק עוד ברצח תאיר ז"ל אח"כ הרצח של משה יינן ועוד מקרים רבים שקורים בעיר הזאת מהתקופה האחרונה… הטיפול הלקוי של כל המקרים ונסיונות ההסתרה גורמים רק להחמרת מצבה של העיר ! הבושה והנסיון להיאחז בפסטורליות שכבר מזמן קיימת רק בראש אך לא במציאות. תפסיקו להתבייש ותציפו את הבעיות כדי שנפסיק לשלם מחירים כאלה גבוהים. אני קורא למשטרה לפרקליטות ולראש העיר לניקוי אורוות, יאללה נמאס ! "

כאמור, שני הנערים החשודים עצרים מספר ימים ומערם הוארך עד ליום רביעי הבא (31 במאי).

התעללות - כליאה - קשירה - חטיפה - אישה - נערה - תקיפה - עבירות מין - מעשה מגונה
אילוסטרציה. צילום: Pexels

Back to top button