חדשות הארץמבזקים

בת 15 נפלה מקיר טיפוס בגובה 10 מטרים סמוך לירושלים, מצבה קשה

נערה כבת 15 נפצעה לפני זמן קצר (שלישי) לאחר שנפלה מגובה של כ-10 מטרים במהלך פעילות ספורטיבית במועצה מקומית מטה יהודה. חובשים ופראמדיקים של מד"א, הצלה ואיחוד הצלה העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, במצב קשה עם חבלה רב מערכתית.

חובש רפואת חירום במד"א עזאת ג'בר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילדה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית. סיפרו לנו שהיא נפלה מגובה של כ-10 במהלך פעילות ספורטיבית . הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה קשה."

צילום: דוברות איחוד הצלה

פארמדיק צוות הצלה אבי שיף והחובשים נחמן פיליפ ויצחק קליין מוסיפים: כשהגענו למקום, הכווינו אותנו אל תוך הפארק, שם מצאנו נערה כבת 15 עם חבלות קשות בראש ובגפיים, לאחר שנפלה מגובה של כ10 מטרים ממתקן חבלים, יחד עם פארמדיקים וחובשים נוספים של מד"א וצוות הצלה הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים, קיבוע וחבישות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אליעזר מקלב ומרדכי גולדמן חובשי איחוד הצלה סיפרו: "לדברי חברותיה הנערה מעדה מקיר טיפוס בפארק. הענקנו לה סיוע ראשוני לאחר שנחבלה ונפצעה קשות בראש ובגפיים. לאחר מכן הוא פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".

משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות פציעתה הקשה של הנערה, חוקרי תחנת הראל של מחוז ירושלים שהגיעו למקום, עיכבו את מנהל האתר לחקירה בתחנת המשטרה.

צילום: דוברות צוות הצלה

Back to top button