כלכלהמבזקים

"גם אם זה קצת יכאב, המטרה היא אחת – להוריד את יוקר המחייה"

שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, התייחס היום (שלישי) ליוקר המחיה, בדברים שנשא במהלך אירוע ה-50 לחברת כרמית.

בפתח דבריו אמר ברקת: "שנים ארוכות שהתרגלנו שאנשים, מפעלים, יבואנים, מעלים מחירים – כי הם יכולים, ואני מתכוון להילחם מלחמת חורמה ולשנות את התרבות הזו, לפתוח את דלתות המדינה לתחרות, לאפשר לאנשים לרכוש בזול בחו"ל ולהביא מוצרים לכאן, לעודד את התעשייה המקומית, כמו שעושים באירופה על פי הצורך – כי מה שטוב לאירופה, טוב לישראל."

ניר ברקת - כרמית
צילום: נאו מדיה NEO media

"וזה אומר לעודד תמיכה ישירה בחקלאות ובמפעלים רלוונטיים, לאפשר ולפתוח את התחרות, אני נחוש יחד עם משרד הכלכלה לעשות שינוי גדול, גם אם זה קצת יכאב, המטרה היא אחת – להוריד את יוקר המחייה, את מחירי מוצרי הצריכה, למחיר שבו מעמד הביניים והמעמד החלש יוכלו להתמודד עם האתגר הגדול. לשם כך נבחרנו, אתם תראו אותנו שם, גם אם המשמעות לעשות צעדים שהם יותר קיצוניים כדי להגיע למטרה". הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, אמר השר ברקת: "השנה מציינת חברת כרמית 50 שנה להיווסדה, 50 שנה של תוצרת ישראלית מתוקה ומשובחת. מחנות קטנה בנמל התעופה בן גוריון – אותה הקים בשנת 1973 לני סאקסטיין [היו"ר הנוכחי] אשר עלה מדרום אפריקה, עם מעט אמצעים אבל עם חזון גדול לבניית ולפיתוח הארץ – הפכה כרמית לגאווה של תעשייה ישראלית שנמצאת כיום בחוד החנית של הכלכלה הישראלית. מדובר על מפעל שוקולד ענק בנוף הגליל, השני בגודלו בישראל, המייצר 10,000 טון שוקולד בשנה ומספק שוקולד לתעשייה המקומית ואף מייצא לחו"ל."

השנה מציינת חברת כרמית 50 שנה להיווסדה, 50 שנה של תוצרת ישראלית מתוקה ומשובחת. מחנות קטנה בנמל התעופה בן גוריון – אותה הקים בשנת 1973 לני סאקסטיין
[היו"ר הנוכחי] אשר עלה מדרום אפריקה עם מעט אמצעים אבל עם חזון גדול לבניית ולפיתוח הארץ – הפכה כרמית לגאווה של תעשייה ישראלית שנמצאת כיום בחוד החנית של הכלכלה הישראלית. מדובר על מפעל שוקולד ענק, השני בגודלו בישראל, המייצר 10,000 טון שוקולד בשנה ומספק שוקולד לתעשייה המקומית ואף מייצא לחו"ל. החברה עוסקת בפיתוח מוצרים חדשים, ומשיקה מגוון טעמים ייחודיים, המותאמים לכלל המגזרים ולחיך הישראלי. כרמית הינה היצרן היחידי בארץ והגדול ביותר בשוק הכשר העולמי. במסגרת חגיגות ה-50 חונכת החברה בשבוע הבא מפעל חדש באזור התעשייה ציפורית, בנוף הגליל, המשתרע על שטח של כ-14 אלף מ"ר. מפעל שמביא את הבשורה הישראלית המתוקה למאות עובדים באזור הצפון ולמיליוני טועמים בארץ ובעולם.

ניר ברקת - כרמית
צילום: נאו מדיה NEO media

Back to top button