מבזקיםמשפטי/פלילי

"להתפזר תוך 3 דקות": מפגינים חסמו את הציר סמוך למעון רה"מ, שניים עוכבו

עשרות מוחים הגיעו הבוקר (חמישי) סמוך למעון ראש הממשלה בירושלים וחסמו את הציר במקום. לאחר שלא נשמעו להוראות השוטרים וקצין המשטרה שכרז למפגינים לפנות את הציר ולהתרחק מהמקום, בהתאם לפסיקת בית המשפט בהקשר של מרחק המחאות המותר מבתיהם של נבחרי ציבור, החלו השוטרים לפעול להרחקתם מהמקום.

בתוך כך, המשטרה עיכבה שניים בחשד שהפרו את הסדר ולא נשמעו להוראות השוטרים, והמוחים פוזרו לאחור. במשטרה התייחסו לאירוע ומסרו כי ימשיכו לאפשר את חופש המחאה בגבולות החוק, אולם לא יאפשרו הפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק ופסיקת בית משפט.

לטענת המפגינים, "הסכנה המיידית לביטחון המדינה גדולה ומהותית, ואובדן היחסים עם ארה״ב עקב קידום ההפיכה המשטרית מביא עלינו סכנה ממשית מפני פצצה איראנית. המוחים קוראים לנתניהו להחליט עכשיו: או מדינה חזקה ועצמאית או מדינת הלכה משיחית כשלאירן פצצת אטום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממחאת המילואימניקים אחים לנשק נמסר: ״ארה״ב מחרימה את ביבי, ואיראן דוהרת לפצצה גרעינית, בגלל הפיכה משטרית שתחרב את הדמוקרטיה הישראלית. מר ביטחון איבד את החברה הכי טובה שלנו ואותנו מנסה להרדים ב׳הקפאות׳ ופייק הידברות. נתניהו צריך לבחור עכשיו, ישראל חזקה ודמוקרטית, או פצצה איראנית שתסכן את כולנו״.

צילום: מחאת המילואימניקים אחים לנשק
צילום: מחאת המילואימניקים אחים לנשק
צילום: מחאת המילואימניקים אחים לנשק
צילום: דוברות המשטרה
צילום: מחאת המילואימניקים אחים לנשק

Back to top button