מבזקיםמשפטי/פלילי

נתפסה נוהגת עם בקבוק אלכוהול לצידה – כשילידה ברכב

במסגרת פעילות המשטרה לאכיפת עבירות תעבורה מסכנות חיים, בו נוטלים חלק יחידות המשטרה ומג"ב השונות, נתפסה אמש נהגת בשנות ה-40 לחייה, תושבת מ.פ שועפאט שבצפון העיר ירושלים, כשהיא תחת השפעת אלכוהול על פי מדידת מכשיר ה"ינשוף".

הנהגת החשודה, נעצרה לבדיקה על ידי לוחמי מג"ב עוטף ירושלים כשעמה ברכב שני ילדיה הקטנים, בעקבות חשד שעלה בקרב הלוחמים כי החשודה נוהגת בהשפעת אלכוהול, חשד שהתחזק לאחר שהבחינו בבקבוק אלכוהול מונח לצידה.

שוטרי תחנת שפט של מחוז ירושלים שהוזעקו, ערכו בדיקה במכשיר ה"ינשוף", והתקבלה תוצאה של 759 מק"ג אלכוהול בליטר אוויר נשוף, כמעט פי שלוש מהמותר בחוק. הנהגת החשודה הועברה לחקירה ביחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים ובדיקה מעמיקה שערכו חוקרי הימ"ר העלתה כי הנהגת הורשעה רק לאחרונה בגין עבירה דומה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות כך, והסיכון הרב לילדיה שהיו עמה ברכב בו נהגה בהשפעת אלכוהול, הועבר דיווח לגורמי הרווחה. בסיום חקירתה, נפסל רישיון הנהיגה שלה לתקופה של 30 ימים ורכבה הושבת ונגרר לתקופה של 60 ימים, זאת מאחר ומדובר ב"עבירה חוזרת". החשודה נשלחה בתנאים מגבילים למעצר בית מלא למשך 5 ימים וכבר בימים הקרובים צפוי נגדה כתב אישום שיוגש בבית משפט לתעבורה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות נגד עבירות התעבורה החמורות תוך איתורם של נהגים פורעי חוק המסכנים במעשיהם את משתמשי הדרך, וכפי שארע במקרה זה- גם את ילדיהם שלהם."

צילום: דוברות המשטרה
אילוסטרציה. Islamic woman photo created by senivpetro – www.freepik.com

Back to top button