בידורמבזקים

גוטמן התנצלה בשידור חי: "הייתי זאת שהיה לה את הגפרור ביד – עשו עליי סיבוב"

מגישת הטלוויזיה והדוגמנית לשעבר, גלית גוטמן, הודיעה הבוקר (חמישי) בשידור חי כי היא מתנצלת על דבריה בשבוע שעבר, על המגזר החרדי. כזכור, גוטמן אמרה "החרדים מוצצים לנו את הדם". בעקבות התנצלותה של גוטמן, ארגון 'בצלמו' הסיר את התלונה שהגיש.

בין דבריה של גוטמן: "היה חשוב לי לשבת כאן בכיסא שנאמרו הדברים. אני מתנצלת מעומק הלב על סגנון הדיבור שלי, על המילים שהשתמשתי בהן. עשו אולי איזה סיבוב כאן כי ישבנו ודיברנו על התקציב וקרן הארנונה, ודיברתי מדם ליבי על עתיד המדינה ועל מה שהולך לבוא לילדים שלנו, דיברתי על הפוליטיקאים ולא על מגזר שלם".

לדבריה, "לא הייתי מעלה על דעתי להאשים מגזר שלם. הכי עצוב לי שבתוך המדורה הזאת, שגם ככה המדינה רותחת ויש פה מדינה בתוך מדינה ומחאה באוויר, שהייתי זאת שהיה לה את הגפרור ביד והצלחתי ככה להדליק אותו ואת הסיפור הזה שוב, ואני מתנצלת שאנשים נפגעו ממני. זה באמת לא בא ממקום כזה זה בא מאהבה גדולה מאוד למדינה, ועל הסגנון יש עוד על מה לעבוד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שי גליק, מנכ"ל 'בצלמו' שהגיש את התלונה ומוביל את המאבק נגד ההסתה כלפי המגזר החרדי אמר: "מודה ועוזב ירוחם. ואכן ניכרים דברי אמת. גלית גוטמן דיברה באמת מעומק הלב וניכר שביקשה סליחה כנה וחובה עלינו לקבל את סליחתה. יחד עם זאת על הרשות השנייה להטיל קנס כספי כדי שהשדרן הבא יחשוב עשר פעמים לפני דברי הסתה וידע שאם יסית יהיה קנס כספי עצום בכל מקרה ולא יעזור לו התנצלות."

גלית גוטמן - יואב לימור
ארכיון. צילום: מתוך האינסטגרם של גלית גוטמן

Back to top button