מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ על גמר הגביע: "מופע נוסף בתיאטרון האבסורד של ההתאחדות הישראלית לכדורגל"

ועדת החינוך התרבות והספורט של הכנסת תתכנס ביום השני הקרוב, כדי לדון בהתנהלות ההתאחדות לכדורגל במשחק גמר גביע המדינה בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה שהתקיים ביום שלישי האחרון.

דקות ארוכות לאחר גמר המשחק, פרצו אוהדים לדשא בגלל מחדלי אבטחה עצומים של המארגנים. על אף הטעויות הגדולות, בהתאחדות לכדורגל בחרו לעדכן את הציבור דרך התקשורת כי ישללו מהקבוצה הזוכה, בית"ר ירושלים את הגביע והזכויות הנלוות לכך.

במכתב חירום אותו יזמה ח"כ קטי שטרית מהליכוד ליו"ר ועדת חינוך תרבות וספורט של הכנסת, ח"כ יוסף טייב, היא דרשה לכנס בדחיפות את הוועדה, שכאמור תתכנס ביום שני הקרוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במכתבה כתבה ח"כ שטרית: "כבר בתחילת המשחק נראו כשלי אבטחה חמורים ביותר. קהלי שתי הקבוצות זרקו עשרות אבוקות והמשחק הופסק לזמן רב. מי שאמונה על ארגון אירוע גמר גביע המדינה היא ההתאחדות לכדורגל שנחלה כישלון חרוץ. גמר גביע המדינה הזה היה מופע של תאטרון האבסורד עליו ניצחו ראשי ההתאחדות. יתר על כך, במקום שטקס הגמר יערך ישר לאחר סיום המשחק, ההתאחדות התמהמה יתר על המידה וגרמה לכך כי כמעט שעה אחרי המשחק, הגביע לא ניתן לזוכה בו – קבוצת בית"ר ירושלים.
פריצת אוהדי הזוכה למגרש הוא דבר לא מקובל אך המציאות בה אנשי ההתאחדות ודובריה החליטו לנהל קמפיין מזעזע לשלילת התואר מהקבוצה הוא מופע נוסף בתיאטרון האבסורד של ההתאחדות הישראלית לכדורגל".

ח"כ שטרית הדגישה עוד כי: "שלילת התואר מהקבוצה בגין סעיפי תקנון הזויים איננה ספורטיבית וחוטאת לאמת. במידה וההתאחדות תפעל כך, אנו כמחוקקים מתוקף תפקידנו נפעל לסגירתה ונקים גוף ספורטיבי שאיננו מוחזק על ידי עסקנים אשר מטרתו רק אחת- קידום הכדורגל הישראלי".

קטי שטרית
ארכיון. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button