מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: היא פיתתה אותו דרך הרשת וקבעה עמו פגישה, הם ארבו לו – וירו בו

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שלושה נאשמים, מחמד אחמד עבדאללה, אחמד אחמד עבדאללה ונאשמת נוספת, תושבי עין נקובא ובאר שבע כבני 33-25, בגין ניסיון רצח ועבירות נוספות נגד המתלונן ואדם נוסף על רקע חשד לקשרי המתלונן עם קרובת משפחתם לפני כחודש.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרים בן גל, הנאשמים תכננו לרצוח את המתלונן על רקע חשד לקשרים שנוצרו בינו לבין אחותם של מחמד ואחמד. לצורך מימוש תכניתם יצרה הנאשמת קשר עם המתלונן באמצעות חשבון פיקטיבי אותו פתחה באפליקציית הטיקטוק, תוך שהציגה את עצמה כמי שמעוניינת להיפגש עמו לצרכים רומנטיים.

השניים התכתבו ושוחחו מספר פעמים באמצעות הטיקטוק, הוואטסאפ והטלפון וקבעו להיפגש במסעדה בצומת הרחובות דרך חברון והרוזמרין בירושלים. לקראת המפגש ביניהם הורתה הנאשמת למתלונן להגיע למקום מפגש בו המתינו לו הנאשמים, אחמד ומחמד ושניים נוספים, במארב אותו הכינו מראש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כשהגיע המתלונן למקום המפגש, מלווה באדם שהסיע אותו, הנאשמים וחבריהם חסמו אותם עם הרכב, תקפו את רכבם במקלות ושברו את חלון הרכב. בתגובה המתלונן והנהג ניסו לברוח עם הרכב מהמקום, אז ירה הנאשם אחמד בחזהו של הנהג. כתוצאה מכך איבד הנהג שליטה על הרכב והתנגש בעמוד. בשלב זה, יצא המתלונן מהרכב, כשהוא מרים את ידיו כלפי מעלה, אז הכו אותו במוטות ברזל והנאשם אחמד ירה לעברו שוב למרכז גופו. לאחר מכן הנאשמים חזרו לרכב ונמלטו מהמקום. כתוצאה ממעשיהם נגרמו למתלונן ולנהג פצעים משמעותיים והם נדרשו לטיפול רפואי.

כתב האישום מייחס לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, ביצוע עבירות של ניסיון רצח, חבלה בכוונה מחמירה, חבלה חמורה בנסיבות, שוד מזוין, נשיאת נשק ושיבוש מהלכי משפט. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

ירי - רצח - חיסול - אקדח
אילוסטרציה

Back to top button