בידורמבזקים

חצרוני: לא אבדה תקוותי להזיק למדינת ישראל – פושעת המלחמה מספר 1 במזרח התיכון

פרופ' אמיר חצרוני, אושיית הרשת הידוע בפרובוקציות שהוא מעורר, שיתף אתמול (חמישי) את עקביו בערוץ הטוויטר שלו בכוונותיו לעזוב את יוון לאחר קצת פחות משנה, מאז הודיע על ירידתו מהארץ.

"בצער רב אני נאלץ לבשר כי יוון לא תהיה ביתי הבא", כתב חצרוני והוסיף, "החלטתי התקבלה בכאב לב ומתוך הערכה כנה ואותנטית למאמצים הכבירים שהשקיעו היוונים במטרה להיות ביתו הבא של אחד מגדולי הסלבים בזרם האנטי-ציוני. ואולם בשביל לזכות בכבוד לארח אינטלקטואל ברמתי צריך להיות קצת יותר מטבריה בלי כיפה בחצי מחיר. היוונים התאמצו, אך הישגיהם היו דלים. לכן, דרכינו נפרדות בתעלת קורינתוס."

חצרוני אף העלה את האפשרות לחזור לישראל וכתב: "האם יש סיכוי שלמרות פשעי הציונות – הפרגית ואני נסכים להישאר בישראל? התשובה היא "כן", אבל יש תוספת חשובה של "בתנאי'. התנאי הוא שנחליף את פאולה וליאון בהגשת תוכנית הבוקר בערוץ 12. התוכנית הזו משדרת מסרים מוטעים ומסוכנים בנושאי פמיניזם והשמנה. צופה תמים עלול לחשוב שאישה במידה 42 מסוגלת להשיג סלב ולעשות לו את המוות בלי שהוא יעיף אותה עם מקל של מטאטא. אם יתנו לנו להעביר את המסרים הנכונים לציבור – נשקול להישאר. חג שמח!".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אמיר חצרוני ובת זוגתו.
אמיר חצרוני ובת זוגתו. צילום: טוויטר פרטי

לפני זמן קצר הוסיף: "לאן הולכים מכאן? למרבה הצער האופציה היוונית שלי מתה, אך החלום עדיין חי ונושם! לא אבדה תקוותי להזיק למדינת ישראל – פושעת המלחמה מספר 1 במזרח התיכון. חג שבועות שמח ממני ומהפרגית. אני מזכיר שוב שקוראים לה שני והיא מידה אפס עם בטן שטוחה כמו הכינרת באבא גנוב 2, חצוצרות קשורות כמו דיזי גילספי, ודרכון יוקרתי כמו פולין בדרך. תמשיכו לקנא! זה טבעי!!"

אמיר חצרוני ובת זוגתו.
אמיר חצרוני ובת זוגתו. צילום: טוויטר פרטי

Back to top button