בידורמבזקים

הזמרת סלין דיון ביטלה את כל הופעותיה, "מצטערת לאכזב את כולכם שוב"

לאחר מספר עיכובים וביטול ההופעה שלה בישראל לפני חמישה חודשים, הזמרת סלין דיון הודיעה אתמול (שישי) כי ביטלה את כל הופעותיה המתוכננות באירופה ובבריטניה שנקבעו מאוגוסט עד אוקטובר השנה ומארס ואפריל בשנה הבאה (2024).

"אני כל כך מצטערת לאכזב את כולכם שוב", כתב דיון בת ה-55 בעמוד הטוויטר שלה, "אני עובדת קשה מאוד כדי להחזיר לעצמי את הכוחות, אבל סיבוב ההופעות יכול להיות קשה מאוד גם כשאת 100 אחוז. זה לא הוגן כלפיכם להמשיך לדחות את ההופעות, ולמרות שזה שובר את ליבי, עדיף שנבטל הכל עכשיו עד שאהיה באמת מוכנה לחזור לבמה שוב. אני רוצה שכולכם תדעו, אני לא מוותרת… ואני לא יכולה לחכות לראות אתכם שוב!"

הזמרת החלה את סיבוב ההופעות העולמי שלה Courage עם 52 תאריכים בצפון אמריקה עוד בשנת 2019, אולם המשך ההופעות נדחו עם תחילת מגיפת הקורונה והתעכבו עוד יותר עם הופעת הבעיות הבריאותיות שלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסוף 2022, חשפה דיון שאובחנה לאחרונה עם הפרעה נוירולוגית שנקראת תסמונת "האדם הנוקשה" (SPS – Stiff person syndrome). מדובר בהפרעה נוירולוגית נדירה ומתקדמת. התסמינים עשויים לכלול: שרירים נוקשים באזור הגב, הזרועות והרגליים. רגישות רבה יותר לרעש, מגע ומצוקה רגשית, שעלולה לגרום להתכווצויות שרירים פתאומיות וחמורות.

דיון שיתפה שהתסמונת משפיעה עליה בחיי היומיום שלה ומקשים עליה ללכת להשתמש במיתרי הקול שלה כפי שהיא רגילה. בהצהרה מטעמה נמסר כי "הצוות הרפואי של דיון ממשיך להעריך ולטפל במצבה."

"אנו מאוד מקווים שסלין תוכל מתישהו בקרוב להגיע לכל הערים הללו באירופה כדי להופיע בפני המעריצים המדהימים שלה, אבל הזמן הזה לא פשוט עכשיו", נכתב בהודעה.

סלין דיון
הזמרת סלין דיון. צילום: Daniel Ramirez

Back to top button