חדשות הארץמבזקים

השבוע ה-21 להפגנות, 150 מוקדים ברחבי הארץ: "ההתדיינות בבית הנשיא הייתה תכסיס של נתניהו"

המחאה נגד הרפורמה המשפטית וממשלת נתניהו נמשכת וזהו השבוע ה-21 של המאבק של ארגוני המחאה בהחלטותיה. לאחר העברת התקציב נתניהו נענה לשאלות כתבים בנוגע לרפורמה המשפטית ואמר כי גם היא חוזרת לשולחן, אמירה שהכעיסה את מתנגדיה ומובילי המחאה, שטענו כי זוהי הוכחה לכך ששיחות ההידברות בבית הנשיא אינן מובילות או יובילו להסכמות, ואף כינו אותן "תכסיס של נתניהו".

המחאה המרכזית תהיה כמו בכל שבוע, ברחוב קפלן בתל אביב, כאשר על פי מארגני המחאה, יש כ-150 מוקדים ברחבי הארץ בהם מתקיימים הפגנות. בחיפה מתקיימת צעדה מאורגנת שתסתיים במרכז חורב, שם תתקיים גם כן הפגנה.

בין הדוברים בעצרת המרכזית בקפלן: שר הביטחון והרמטכ״ל לשעבר משה (בוגי) יעלון, שיקמה ברסלר, שי ברמסון יו״ר ארגון חברותא – הומואים דתיים, ד״ר רינה ענתי ונועם לניר. הצעדה השבועית שהחלה בשעה 19:00 יצאה השבוע מכיכר הבימה בתל אביב כשהנאומים המרכזיים בבמה בקפלן צפויים להתחיל לקראת שעה 20:30.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממובילי המחאה נמסר: "עכשיו כבר ברור לכל שההתדיינות בבית הנשיא הייתה תכסיס של נתניהו לקנות זמן ולשחד את שותפיו. מדינת ישראל נמצאת מרחק של הצבעה אחת מהפיכתה לדיקטטורה. רק דבר אחד בלם את נתניהו בסיבוב הראשון – מחאת המיליונים והיא תבלום אותו שוב."

הפגנה ברמת השרון. צילום: שי קוריאנסקי.
צילום: מחאת העם חיפה
צעדת מחאה בחיפה
צעדת מחאה בחיפה
כביש אליקים יקנעם
מיצג מחאה בצמח

Back to top button