חדשות חוץמבזקים

סיפור מטורף: הגופה המרוטשת זוהתה לאחר 26 שנים בעזרת טכנולוגיה מתקדמת

הסיפור המטורף הזה מגיע אלינו ממדינת אלבמה שבדרום-מזרח ארצות הברית. ב-15 באפריל 1997 אותרה גופה באזור מיוער, סמוך לנחל ליטל קוטקו קריק (Little Cotaco Creek) שבעיירה יוניון גרוב במחוז מרשל, אלבמה.

הגופה זוהתה כגבר אולם בשל הסרת הראש, הידיים והרגליים, חוקרי המשטרה התקשו לדעת את הגיל ותיאור מדויק. בנוסף שאר החלקים האחרים בגוף היו מרוטשים לגמרי. הגופה נשלחה לנתיחה ונקבע כי אופן המוות היה רצח וכי הסרת חלקי הגופה נעשתה בכוונה על מנת להפוך את הזיהוי לבלתי אפשרי.

זירת רצח - ללא קרדיט
זירת רצח (אילוסטרציה)

חוקרי משטרה ממשרד השריף של מחוז מרשל ומלשכת החקירות של המדינה פעלו ללא לאות על מנת לזהות את הגופה ועקבו אחר כיווני חקירה רבים, אך עדיין לא הצליחו לזהות באופן וודאי את הגופה. תיק החקירה הוכנס תוכנית ה-VICAP של ה – FBI. עם זאת, גם שם לא נוצרו כיווני חקירה אמינים. כך, לאורך השנים הפסיק להגיע מידע על כיווני חקירה ובסופו של דבר התיק נותר ללא מענה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כעת, לאחר 26 שנים, קורבן הרצח זוהה כג'פרי דאגלס קימזי, בן 20, מסנטה ברברה, קליפורניה.

בנובמבר 2019, השריף סימס ואז החוקר הראשי קית' וילסון יצרו קשר עם חברה בשם "פרבון נאנולאבס" (Parabon NanoLabs) – חברת DNA Technology. באמצעות תהליך זיהוי שנקרא פנוטיפינג די.אן.איי (DNA Phenotyping), חברת פרבון מסרה להם מאפיינים גופניים אפשריים לזיהוי הגופה. לפני יומיים, משרד השריף הכריז כי בשיתוף בעלי עניין שהיו מעורבים בתיק הזה וממצאי די.אן.איי של פריטים שנמצאו בזירה ונותחו על ידי חברת פרבון הגיעו לזיהוי סופי.

בהודעת משרד השריף נמסר: "אם למישהו יש מידע על המקרה הזה מאותה תקופה, אנא התקשרו למשרד השריף בטלפון 256-582-2034. יש חוקרים רבים שעבדו על התיק הזה במשך שנים רבות וחלקם איתנו היום. אני יודע שהם היו רוצים לראות את המקרה הזה נפתר. הזיהוי החיובי יעזור לנו להגיע מהר לפתרון. אני רוצה להודות לכל החוקרים, האנשים בחברת "פראבון" שעבדו ללא לאות על התיק הזה, המחלקה למדעי המשפט של אלבמה, משרד חוקר מקרי המוות של מחוז מרשל, משרד התובע המחוזי של מחוז מרשל ולכל המעורבים."

Back to top button