מבזקיםמשפטי/פלילי

כלי רכב משוכפלים, נשק וציוד טקטי: הלוחמים הופתעו ממה שמצאו בפשיטה, שלושה נעצרו

המשטרה פתחה אמש (שישי) בחקירה עם קבלת דיווח אודות אירוע ירי שהתרחש בעיר אום אל פחם והביא לפציעתם של שני תושבי המקום, ביניהם קטין בן 5 והאחר בן 26, באורח קל-בינוני.

פעולות חקירה דחופות שבוצעו על ידי שוטרי תחנת אום אל פחם לצד איסוף ראיות וממצאים מהזירה על ידי טכנאי הזיהוי הפלילי הביאו לחשיפת מסלול בריחתם של החשודים לכיוון גזרת תחנת עירון השכנה.

עם התקדמות החקירה וגיבוש תמונת מודיעין רחבה בסיוע משרד בילוש ומודיעין תחנת עירון, פשטו שוטרי מרחב מנשה יחד עם לוחמי משמר הגבול על מתחם בכפר ערערה בו הסתתרו החשודים ועצרו שלושה חשודים בשנות ה-20 כאשר 2 מהם תושבי ערערה במשולש והשלישי תושב ערערה בנגב. בחיפוש שנערך במקום נתפסו ממצאים רבים וביניהם נשק מסוג M16, אקדח מסוג גלוק, תחמושת רבה, רכבים וקטנועים מבצעיים ועוד ציוד טקטי רב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שלושת החשודים הובאו כאמור לחקירה במשטרה שבסיומה נכלאו וכלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי חקירתי במעבדת הזיהוי הפלילי, בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות תבקש המשטרה במוצאי השבת מביהמ"ש להאריך את מעצרם של החשודים. החקירה נמשכת.

מפקד מרחב מנשה, נצ"מ שלומי בן שושן, אמר: "תגובה מהירה ונחושה של שוטרי מרחב מנשה הביאה למעצרים של חשודים בירי ותפיסת נשקם, לא נאפשר לעבריינים להרים את ראשם ונמשיך לפעול בכל הכוח על מנת להביאם לדין ולהרחיקם מהחברה לתקופה הארוכה ביותר במטרה לשמור על שלום וביטחון הציבור הנורמטיבי"

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button