מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: קבע להיפגש איתו סמוך לביתו, כשהגיע למרחק קצר ממנו – פתח בירי

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מחמוד אגבאריה (28), תושב מעאוייה, בגין רצח כמאל מחאמיד ז״ל, וזאת בעקבות עימות בין הנאשם לבנו של המנוח.

לפי כתב האישום שהגיש עו״ד מוחמד מולא, ביום 01/04/2023, הגיע הנאשם, יחד עם אחר, אל סמוך לבית של המנוח וקרא בשם בנו. לשמע קריאותיו יצאו המנוח ובן משפחה נוסף מהבית ופגשו את הנאשם. הנאשם אמר למנוח שהוא מחפש את בנו משום שלפני מספר שנים קנה ממנו אקדח, שהיה תקול. המנוח אמר לנאשם כי הם אינם קשורים למכירת האקדח, וכי על הנאשם לפנות ישירות לבן.

יום למחרת, פגש הנאשם את בנו של המנוח וטען שהוא חייב לו חוב כספי. בתגובה, הכחיש בנו של המנוח קיומו של חוב כספי לנאשם. בעקבות זאת, התפתח עימות ביניהם, במהלכו איים הנאשם לפגוע בבני משפחתו של כמאל ולהרוג אותם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על רקע העימות החליט הנאשם לירות במנוח ולגרום למותו. לצורך הוצאת ההחלטה לפועל, הצטיידו הנאשם ואחר באקדח וברכב, וזייפו, את לוחית הזיהוי של הרכב. הנאשם התקשר למנוח, והשניים סיכמו להיפגש בסמוך לבית של המנוח. בעקבות הסיכום, יצא המנוח מהבית, עמד על הכביש והמתין לבואו של הנאשם. הנאשם והאחר הגיעו ברכב אל סמוך לבית, עצרו את הרכב במרחק קצר מהמנוח, ומבעד לחלון הנוסע האחורי ירו בצוותא חדא לעבר המנוח. בסיום הירי נמלטו הנאשם והאחר מהמקום. חמישה מהקליעים שירה הנאשם, פגעו במנוח. המנוח פונה לבית החולים ושם נקבע מותו. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

זירת אירוע - רצח - משטרה - לילה
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button