מבזקיםפוליטי / מדיני

האם האלוף במיל' איים על חברי הליכוד? טלי גוטליב ענתה לו: "אתה איש מסוכן מאוד"

האלוף במיל' עמוס מלכא בן ה-70 עורר אמש (ראשון) 'סערה' לאחר שצייץ בחשבון הטוויטר שלו נגד חברי הליכוד, ובציוץ אף כתב כי כל עוד הרפורמה המשפטית על השולחן, "הם יהיו נרדפים". חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד הגיבה לו הבוקר בחשבון הטוויטר שלה.

בין הגולשים הרבים שהגיבו למלכא יש מי שציין שמדובר בציוץ שנשמע כמו איום מרומז כלפי חברי הליכוד. אחד המגיבים כתב לו "אתה נשמע כמו מאפיונר מר מלכא" וגולשת נוספת הגיבה לו "נשמע כמו איום על נבחר ציבור שמבקש לממש מדיניות שרוב הציבור מאמין בה ואתה לא."

"ידע כל ח״כ ושר בליכוד שכל עוד לא נגנזה תכנית ההפיכה המשטרית הוא יהיה נרדף ומוגבל בתנועותיו בציבור. כמו רוטמן וסעדה היום וכמו רבים אחרים שחוו את זה, בכירי הליכוד לא יכולים להסתובב בציבור בלי שנציגי המחאה ״ילוו אותם״. לא בכנסים. לא במסעדות. לא בפארק. גנזו ותשוחררו." כתב מלכא בחשבון הטוויטר שלו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חברת הכנסת מהליכוד, טלי גוטליב, ענתה לו בציוץ משלה: "עמוס מלכא, באמת סחטיין שהיית אלוף. זה שיקול להקלה בעונש. אבל כרגע מקומך במעצר עד שתסתיים חקירתך בחשד לאיומים והסתה לאלימות בוטה נגד חברי כנסת. ״ידע כל חכ שהוא יהיה נרדף ומוגבל ..״ כך רשמת בטוויטר. אתה איש מסוכן מאד."

טלי גוטליב
ארכיון. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

Back to top button