מבזקיםפנאי

בין השופטים בתחרות הכישרונות היפואית סופר טאלנט 2023 – שגריר בחריין

ב-30 במאי, יום שלישי, עיריית תל אביב- יפו תקיים את "יפו סופרטאלנט", תחרות כישרונות נושאת פרסים לאיתור כישרונות חדשים בתחומי אמנויות הבימה, בקרב תושבי תל אביב- יפו ערבים ויהודים, מגיל 12 ומעלה.

האירוע ביוזמת מרכז התרבות העירוני אניס, וישפטו בו: שגריר בחריין חאלד אל ג'אמלה, הזמרת סמא שופני, אריאל מ"תאטרון לפנים" ואלה זהרנו- המנהלת האמנותית במרכז אניס, אשר יקבעו מי יזכה בתואר "הכישרון החדש של יפו".

"יפו סופרטאלנט", מתקיים זו השנה השלישית, בו עולים לבימה באודיטוריום אניס 12 פיינליסטים אשר עברו אודישנים מקדימים ונבחרו להתחרות על התואר הנחשק. המתמודדים זכו לליווי מקצועי לאורך כל התקופה על ידי מנחי האירוע והשופטים, בעצמם אמנים מקצועיים, שעזרו להם להיות פרפורמרים מעולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השנה יעלו 12 כישרונות חדשים, מכל המגדרים, הגילים והדתות שיופיעו בפני השופטים, במופע כישרונות ייחודי רב תרבותי, מופע שכולו מסר של אהבת האדם והתרבות.

בין המתמודדים:
כריסטיאן שוחה: בן 14, מיפו, כותב ומדריך תיירים. הושפע רבות מהסרט עג'מי המתאר את המציאות המורכבת ביפו, כתב מערכון המדמה איך זה לחיות ביפו כדי להראות את המציאות היפה, שלפעמים נופלת בין הכיסאות.

ניתאי טויטו: בן 23, מתל אביב. גדל בבאר שבע, גילה את יכולות השירה שלו מול הרדיו כשהיה בן 4. לאורך חייו השתתף בתחרויות מקומיות ובגיל 18 השתתף בכוכב הבא. אחרי השחרור מהצבא איבד את קולו למשך חצי שנה, בלי יכולת לדבר או לשיר, לאחר שיקום של מיתרי הקול הוא חוזר להשתתף בתחרות "יפו סופרסטאר" כדי להפוך את השירה למקצוע.

שיראל אלבז: בת 18, תלמידה בי"ב, כותבת שירים ולומדת לנגן על פסנתר. נמצאת בפרויקט 'ילדי המוזיקה' ודרכו היא מופיעה במקומות רבים. ב-2020 כתבה שיר מקורי בשם ""Action בתקופת הקורונה. השיר מדבר על התקפי חרדה ופאניקה בתקופת הסגרים, בו היא חושפת את התחושה בזמן ההתקפים שחוותה.

סופר טאלנט - תל אביב - יפו
צילום: יוסי צבקר
סופר טאלנט - תל אביב - יפו
צילום: יוסי צבקר
רון חולדאי - סופר טאלנט - תל אביב - יפו
צילום: יוסי צבקר

Back to top button