חדשות הארץמבזקים

"הסכמי אברהם מביאים איתם הזדמנות אמיתית לטובת המזרח התיכון והאנושות כולה"

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, נשא דברים היום (שני) בוועידה השנתית הראשונה לחדשנות טכנולוגית בבריאות במרכז הרפואי ע"ש סוראסקי איכילוב, תל אביב.

נשיא המדינה פתח את דבריו ואמר: ״אני שמח מאוד להיות פה היום וליטול חלק בוועידה החשובה הזאת. התקופה שלפנינו מזמנת לנו ימים קריטיים במערכות הבריאות – בארץ, ובעולם כולו. מצד אחד, כולנו שואבים עידוד רב מהמודעות ההולכת וגוברת לאתגרים ולשינויים שלפתחנו. ומצד שני, המודעות הזו מביאה עימה השלכות ואחריות שבראשן ההבנה שמערכות הבריאות שלנו נדרשות לחדש ולהתחדש באופן רציף על מנת לעמוד בקצב השינויים."

נשיא המדינה - יצחק הרצוג
צילום: קובי גדעון, לע"מ

הנשיא התייחס לחשיבות ההתחדשות והכנס הנוכחי ואמר: ״ההתחדשות הזאת, שעומדת בבסיס הכנס החשוב מאוד הזה, נשענת, במידה רבה, על פריצות הדרך הטכנולוגיות של ימינו שלא פוסקות לרגע. מבינה מלאכותית ועד להנדסה גנטית, מבריאות דיגיטלית ועד להדפסת תלת-מימד, המציאות המתעצבת והמשתנה מביאה איתה הבטחה של ממש, שמגדירה מחדש את גבולותיו של הטיפול הרפואי.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״על ישראל למלא תפקיד מוביל בקידום הטיפול הרפואי ברחבי המזרח התיכון. הסכמי אברהם ההיסטוריים מביאים איתם הזדמנות אמתית לקדם שיתוף פעולה אזורי פורץ דרך לטובת המזרח התיכון כולו, והאנושות כולה, ללא הבדלי אמונה, לאום, תפיסת עולם או רקע חברתי, ולבסוף, עלינו לזכור תמיד: מי שמוביל בטיפול רפואי חדשני הוא מי שמציב את האדם במרכזו,״ אמר הנשיא.

הנשיא הודה לכל העוסקים במלאכה החשובה ואמר: ״אני מבקש לברך את המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי איכילוב, על קיומו של הכנס הזה. זהו ביטוי נוסף למחויבות רבת-השנים של המוסד המכובד הזה למצוינות, לחדשנות ולטיפול רפואי חומל ואנושי. תודה לכם על הטיפול הרפואי המסור במיליוני אזרחיות ואזרחי ישראל ועל הכשרת דור העתיד של מומחי הרפואה במדינה.״

נשיא המדינה - יצחק הרצוג
צילום: קובי גדעון, לע"מ

Back to top button