מבזקיםמשפטי/פלילי

שמונה חודשים אחרי "התאונה" – המשטרה חושדת כי שלו אפללו בן ה-16 נרצח

חמישה צעירים נעצרו היום (שני) בחשד לרצח של שלו אפללו, נער בן 16. שלו נהרג לפני כשמונה חודשים (24.9) באירוע שתואר אז כדריסה אולם נחשד כיום כרצח מתוכנן מראש.

אחותו התאומה של שלו, טליה, סיפרה לאתר וואלה כי כבר מההתחלה ידעה שהיה מדובר ברצח ולא בתאונת דרכים רגילה: "מההתחלה ידעתי שדחפו אותו לכביש בכוונה […] יום לפני התאונה, רבתי עם הנער שדחף אותו. כשסיימנו לריב הוא אמר לי: 'את תראי, אני ארצח את אחיך'".

אחותו הגדולה של שלו, עדן, סיפרה שיום לאחר הריב בין אותו נער לטליה, הנער התקשר לשלו וביקש ממנו לרדת לרחוב כדי לדבר איתו. היא טענה שאז הוא דחף אותו לכביש בזמן שמכונית עברה: "ברור שזאת לא נפילה לכביש, זאת דחיפה. […] מהרגע הראשון ידענו שזאת לא תאונה ושמדובר ברצח, כל אחד טען משהו אחר. כנראה שאחרי שמונה חודשים שלו עשה את העבודה למעלה והאמת יצאה לאור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טליה סיפרה: "בזמן האירוע, אחותי ואני היינו בבית ובדיוק שלו יצא. ממש חמש דקות אחרי שהוא ירד למטה, האח של הדוחף צעק לנו מהחלון למטה: 'עדן! טליה! רדו למטה. שלו עבר תאונה'".

הן סיפרו כיצד מצאו את שלו: "כל הראש שלו דימם, הוא לא תיקשר איתנו, העיניים שלו היו עצומות ומהפה יצא לו דם וקצף. ממש כמו סרט אימה. […] כשהגענו לזירת התאונה שאלתי מה קרה ומי עשה את זה. הבחורה שהרכב היה שלה הייתה במקום והיא הסבירה לי שאחד הנערים נהג בלי רישיון והיא הצביעה על מי שדחף את שלו ועל הנהג. […] הדוחף גר פה בשכונה, כולם היו מפחדים ממנו".

חמשת החשודים הם כולם תושבי תל אביב בגילאי 16-19. ארבעה מהחשודים יובאו מחר (שלישי) לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם. אחד מהחשודים הובא היום לבית המשפט ומעצרו הוארך עד ליום חמישי (1.6).

טליה סיפרה כיצד הגיבה כשראתה בחדשות שהמשטרה חוקרת את החשד לרצח: "המצב עכשיו קשה אבל באותו הרגע גם הבנו שלא נלחמנו סתם, שיעשה צדק. אמנם זה לקח המון זמן ומלחמות עם המשטרה וסגרו את התיק ואז פתחו אותו שוב, אבל העיקר שהאנשים שפגעו באחי יקבלו את העונש שלהם"

בחדשות 13 דווח כי כבר בזמן השבעה, אחד הנערים הלך לתחנת המשטרה להתוודות כי "התאונה" הייתה למעשה מתוכננת. על פי הדיווח הוא אף הביא את החוקרים לזירת האירוע, מסר את שמות השותפים למעשה ושיחזר את המקרה. המשטרה החלה בביצוע חקירה סמויה בשביל לאסוף ראיות על החשודים אשר יבססו את התיק הזה, לכן הם לא נעצרו מיד.

עדן תיארו את אחיה: "הוא היה ילד של אור. הוא רצה תמיד שכולם יתחבקו ולא יריבו אף פעם. היה לו חלום לפתוח מוסך. הוא היה הולך למוסך של דוד שלי אחרי בית ספר ולומד ממנו. לא קשור לעורכי דין ולשוטרים".

טליה אמרה עליו שהוא "אח שאתה משתף אותו בהכל, אחי התאום בסופו של דבר. היינו מסתובבים יחד עם אותם חברים – הכל היינו עושים ביחד. זה ילד שהכל בו היה נתינה ולב גדול. הוא לא ידע מה זה לפגוע בבן אדם וגם אם הוא היה פוגע הוא היה נורא מצטער על זה ובוכה".

שלו אפללו
שימוש על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button