אינטרנטמבזקים

היזהרו מהונאות דיגיטליות! – בנק ישראל הכריז על השקת שבוע המודעות

בנק ישראל, באמצעות איגוד הבנקים והמערכת הבנקאית ובשיתוף משטרת ישראל ומשרד הרווחה והביטחון החברתי, הכריז על השקת "שבוע המודעות להתמודדות עם הונאה דיגיטלית".

יוזמה זו נועדה להעלות את המודעות הציבורית להונאה דיגיטלית ותתקיים בין ה-4 ביוני ל-15 ביוני 2023. התכנית תכלול עשרות הרצאות פרונטליות ברחבי הארץ, העוסקות בנושאים כמו סוגי הונאות דיגיטליות, איך מזהים ונזהרים משיטות הונאות דיגיטליות ומתחזים, מתי אסור ללחוץ על קישורים, איך נכנסים בבטחה לחשבון הבנק ומתן טיפים וכלים להתמודדות עם סוגי ההונאות. בנוסף ינתן מידע על שיטות הונאה ייחודיות ליוצאי חבר העמים ועוד. ההרצאות יתקיימו בשפות עברית, ערבית ורוסית ויהיו פתוחות לארגונים, עמותות ובתי דיור מוגן שנרשמו מראש.

בנוסף להרצאות פנים אל פנים, התכנית תכלול גם סמינרים מקוונים לקהל הרחב. הרצאות האינטרנטיות (webinar) יתקיימו ב-8 ביוני בשעה 19:00 ברוסית, ב-13 ביוני בשעה 19:00 בעברית, וב-14 ביוני בשעה 19:00 בערבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כדי להעלות עוד יותר את המודעות להונאה דיגיטלית, הושק קמפיין הסברה ארצי, והוקם אתר אינטרנט ייעודי עם חומרים ומידע רלוונטיים על "שבוע המודעות להונאה דיגיטלית". אנשים המעוניינים יכולים להירשם לסמינרים המקוונים ולגשת לאתר על ידי ביקור בכתובת https://financialforumil.com או חיפוש "פורום חינוך פיננסי" בגוגל.

יוזמה מקיפה זו היא צעד נוסף של חינוך הציבור לסכנות של הונאה דיגיטלית ומתן הכלים הדרושים כדי להגן על עצמם מפני איומים פוטנציאליים. באמצעות הגברת המודעות וקידום החינוך מקווים בבנק ישראל ושותפיו לצמצם את מקרי ההונאה הדיגיטלית בארץ.

כך היזהרו מהונאות דיגיטליות ברשת!
כך תיזהרו מהונאות דיגיטליות ברשת!

Back to top button