חדשות הארץמבזקים

קורע לב: הותר לפרסום שמו של הנרצח בפיגוע – אב לשני ילדים קטנים

מועצה אזורית שומרון פרסמה לפני זמן קצר (שלישי) כי הנרצח בפיגוע הירי סמוך לחרמש הוא מאיר תמרי, תושב חרמש, אב לשני ילדים קטנים בני כשנה ושלוש. מאיר התחתן עם טל בת היישוב חרמש, והגיע ליישוב חרמש לפני 4 שנים שם הם מגדלים את ילדיהם. בימים האחרונים הם סיימו לבנות את ביתם, בית שמאיר בנה במו ידיו. יהי זכרו ברוך.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון : "בשורה קשה מאוד, הלב נשבר יחד עם כל המשפחה הישוב ועם ישראל כולו. כואב כל כך להגיד את זה עכשיו, אבל כולנו מבינים. הכתובת הייתה על הקיר. היה אפשר למנוע את הפיגוע הזה. הפיגוע התרחש מספר מטרים ממחסום שאם היה פעיל הפיגוע הזה היה נמנע. התחננו שיחזירו את המחסום, התרענו שנשלם בדם ולא נענינו. אם ממשלת ישראל לא הייתה נכנעת ללחץ בינלאומי, ומסירה את המחסומים הבטחוניים, כולל המחסום הזה, מאיר היה כאן איתנו היום, והערב היה שוב צוחק ומשחק עם ילדיו הקטנים ואשתו טל, אני דורש עכשיו את החזרת המחסומים הבטחוניים. אם חיילים היו עוצרים את המחבל במחסום שעדיין קיים אולם לא מאויש, מאיר היה עדיין איתנו".

ראשי שדולת א״י ח״כ יולי אדלשטיין, ח״כ לימור סון הר מלך וח״כ שמחה רוטמן על הפיגוע הרצחני בשומרון: ״מכסת הניסים בפיגועי הירי שאירעו בשבועות האחרונים ברחבי השומרון הסתיימה היום באירוע רצחני. אנו כואבים את הרצח הנפשע והנורא בידי בני עוולה ומבקשים למסור את החיבוק למשפחה ולתושבי השומרון. הנהלת וחברי שדולת ארץ ישראל קוראים ופועלים למען למאבק בלתי מתפשר בטרור כדי להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל, בכל חלקי ישראל. השדולה תפעל בימים הקרובים לקיים דיון בכנסת אודות התגברות הטרור ודרכי ההתמודדות כיום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מד"א - אריאל - שומרון -פיגוע
ארכיון. צילום: שמעון חזן, דוברות מד"א

Back to top button