סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה – 28/5/2023

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה:
"בשבוע שעבר העברנו את התקציב הדו-שנתי ואת חוק ההסדרים.
זהו צעד חשוב ליציבות כלכלית ולמאבק ביוקר המחיה. זהו צעד ראשון.

הנחיתי את מזכיר הממשלה להביא לישיבתה הבאה של הממשלה הצעת החלטה להקים ועדת שרים למאבק ביוקר המחיה. אני אעמוד בראש הוועדה הזאת, יחד עם שר האוצר, שר הכלכלה, שרים נוספים וגורמי מקצוע.

אני מבקש מוועדת השרים להביא לי תכנית עבודה עם לוח זמנים מפורט וברור במאבק ביוקר המחיה בכל האמצעים, ובכללם: עידוד התחרות, הורדת מכסים ושבירת מונופולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המלחמה ביוקר המחיה נמצאת בראש סדר העדיפות הלאומית של הממשלה שלנו. אנחנו נפעל בנחישות ובעוצמה כדי להוריד מחירים בכל התחומים. אני משוכנע שבעבודה משותפת, עם התקציב שהעברנו ועם הרפורמות בחוק ההסדרים, אנחנו נצליח לבלום את יוקר המחיה ולסייע לכל אזרחי ישראל.

בנוסף, אנחנו נקים היום ועדת שרים לטיפול בצרכי העדה האתיופית בישראל. זה המשך לוועדות השרים שהקמתי בממשלות שבהן כיהנתי כראש ממשלה, שהתמקדו בצרכים של הקהילה והביאו הישגים חשובים.

אני מודע לכך שיש עוד אתגרים, אבל הוועדה הזאת היא המכשיר להמשיך לקדם את אחינו ואחיותינו, בני ובנות העדה האתיופית בישראל. אני יודע שאזכה לשיתוף פעולה מכל המשרדים, כפי שהיה עד עכשיו".

וידאו: עומר מירון /לע"מ
סאונד: בן פרץ /לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=iD5MWoO5__c?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

23 תגובות

  1. ביבי הוא האופציה המועדפת…אבל אסור לשכוח את הרפורמה המשפטית…חיזוק המשטרה הקמת המשמר האזרחי…יוקר המחייה..

  2. הכול בידי הכוח העליון ורק הוא יכול לשנות את מצבנו. לכן עלינו לפנות אליו, להתפלל ולבקש שייתן לנו אהבה בלב במקום שנאה ורוע.(לפי חוכמת הקבלה)

  3. המדינה שלנו חיה ללא רוח, ללא עתיד, ללא חינוך לאומי נכון. אנחנו חייבים לשנות את עצמנו, את הקשר בינינו, את האווירה הלאומית הפנימית שלנו כאן במדינת ישראל. לחנך את עצמנו על ברכי אהבת הזולת, על הכלל "ואהבת לרעך כמוך" – להרים את הדגל הזה של היהדות האמיתית, לא הפורמלית. כאשר זו תהיה הרוח כאן, המונים מאומות העולם יימשכו ויבואו לנשום את אוויר הפסגות הזה. אז לא נצטרך להסביר ולא להצטדק.

    במקום לתת דוגמה יפה כזו לעולם, אנחנו ניצבים כעת מול פני האנושות ונותנים דוגמה הפוכה – החל מהתנהגות הממשלה ועד להתנהלות באלימות בכל תחום – כולם נמצאים בתחרות זה עם זה, מצפצפים זה על זה. רק בחסדי ה' אנחנו עוד קיימים כאן עם כל הפשלות שאנחנו עושים יום יום.

    אלו דברים שצריך לחזור ולהסביר – קודם כול לעצמנו. שונאי ישראל הגדולים ביותר הם אנחנו עצמנו, כי ישראל היא בראש ובראשונה מושג רוחני של חיבור, של אהבה, של תמיכה ודאגה הדדית – ואנחנו בשנאה זה לזה, בדחייה זה מזה, מביעים שנאה, בוז וזלזול ברעיון היהודי, בועטים בחוקי הכוח העליון. אין פלא שכולם מתייחסים אלינו באופן דומה. אנחנו בעצמנו זורעים את השנאה באוויר הבינלאומי וקוצרים את התבואה בהתאם.

  4. BIBI as a supporter of Israel because of our Holy God, I am not happy with the things that are going on in Israel, what do you have to say about the way some Christians are being treated? It is a shame in Isaiah 53 they spit on the servent of God, they despised Him and today they do the same to the people of God they spit ob Christians, they beat and curse Christians and their is videos to prove it so go ahaed explain the wickedness of Israel? I support Israel but what rubbish is going on their? If y'all are such a good state then y'all will admit when y'all are wrong and deal with the matter at hand, Isaiah 64:6 read and see the tanakh

  5. למרגלות הר שנאה

    מחאות, קריאות גנאי והסתה נגד החרדים, עומדות בלב הסכסוך הישראלי היום. הריחוק והמחלוקת בין העולם הדתי לחילוני לא חדשים, אפשר למצוא אותם עוד טרום יסודה של המדינה.

    כבר אז היו כמה ניסיונות להעמיד שביל זהב בין העולמות, אבל לא הייתה הסכמה וכך נמשך הניכור אל תוך ימינו, כאשר הוא נקשר עכשיו גם בחלוקת כספים ומשרות. הבעיה הגדולה ביותר היא שאנחנו מסכימים עם המצב.

    בכל מקרה, גם אם אין מוכנות לחיבור בין העולמות, להסית חלק מהאומה נגד חלק אחר ממנה הוא דבר אסור לגמרי. אם אנחנו חולקים בנטל השמירה על המדינה, מתגייסים יחד לצבא, אז דיינו, אין לנו יותר על מה להתווכח, חייבים לתת לכל חלק לחיות את חייו ומכאן והלאה רק לבדוק איך להתקרב זה לזה.

    את ההכנה המתאימה לקירוב הלבבות יש בנו זה מכבר, והיא קשורה לחג שעוד רגע נכנס – חג השבועות, חג מתן תורה שבו הבטחנו תחת הר סיני להתאחד כאיש אחד בלב אחד מעל לכל הפערים.

    מעמד הר סיני הוא לא דבר שהיה ונגמר. הר סיני הוא סמל לערימת האיבה שמתגבהת בינינו, הרהורי שנאה קשים איש על חברו. העלייה אל ראשו היא ההסכמה להתחבר מעל לכל מה שמפלג בינינו, והיא התנאי לקבלת התורה. אלו דברים התקפים לזמנינו לא פחות ואולי יותר מבכל הדורות.

    אז ישנה בנו הכנה להסכמה להתאחד, ירושה מאבותינו במדבר, אבל רצון אין. אנחנו לא רוצים להיות עם ישראל, לא רוצים להיות בקשר עם האלוהות, עם הכוח שהוא מקור האחדות ודורש אותה מאיתנו. אנחנו לא רוצים לקבל את התורה, שהכלל הגדול בה הוא "ואהבת לרעך כמוך", כי אנחנו לא מוכנים להתחייב לקיים את הכלל הזה.

    תקוותינו היא שנהפוך "חרדים" מהפירוד בינינו מתוך הבנה שהוא שורש כל רע, ונתחיל לחנך את עצמנו ביסודיות להבין את שורשנו, את סיבת קיומנו, את תפקידנו, ונלמד איך למלא אותו באהבה.

  6. So, he's been screwing israelis and making money from corruption, and has been living a luxurious life!! Then pretending he cares about the cost of living in isreal!! What a BS/LIES He has been screwing israelis with!!

  7. دڤيد بارنيي بانت الحقيقة يا رئيس المخابرات الإسرائيلية فأنا لن أتوقف حتى الموت عن زيارة ساحة جامع الفنا من أجل النظر و التفصيل في الگاوريات، فهم ينسون العالم بزيارة جامع الفنا من أجل رؤيتي

  8. اداره سپه سالار اعظم محمد رسول الله صلى الله عليه وسلم پاکستان نام رکھتا ھے دھشت گرد اسرائیل برطانیه كا ان شاءالله

  9. اداره سپه سالار اعظم محمد رسول الله صلى الله عليه وسلم الله کے فضل و کرم سے پاکستان نام رکھتا ھے دھشت گرد اسرائیل برطانیه کا پاکستان ان شاءالله

  10. اھل دنیا اسلام قبول کرلیں اسلام نام ھے الله کی کتاب قرآن کا اسلام نام ھے محمد رسول الله صلى الله عليه وسلم کے فرمان کا الحمد لله

  11. Escribo con la calma entre mis manos vacías, solloza y grita el alma surca el lienzo en frases mías. esbozo con sonrisas el sosiego del anhelo, templanza en la batalla entre abismos del sendero.
    surcando el oleaje sobre folios, tierra mía! diviso al infinito tan palpable que me mira.
    busco brisa como presa,pauso el pulso con la rima, paso a paso voy volando yo y mi pluma cumbres ciman!.
    sale el sol en tu ventana, como luz se deja ver, el hoy murió en las llamas muchos miran a otros ven.
    el fuego fue la espada, donde está ahora tu poder? las naciones se separan despreciando el ofrecer.
    cuando Unidos elevaban una torre. quieren ver!
    donde están los que separan? destruido fue Babel!
    entre ruinas la maleza junto al trigo segaré, gramo a gramo elegidos uno a uno pesaré. una voz me despertaba como quien vuelve a nacer, iluminame el mañana rey de un bello amanecer!
    alabanzas todas danzan dando gracias con halel. alegría traes al alma, el amor se deja ver, de bien cierto sé quién llama a tus brazos dices ven, cuando hoy será el mañana… sobre eretz Israel!!!.

    la rosa de Sión.
    también las hojas de los árboles aplaudigan a su llegada? quien ha de llegar? aquel que ya viene !

    Bello amanecer (+34 664476635)

  12. اداره سپه سالار اعظم محمد رسول الله صلى الله عليه وسلم الله کے فضل و کرم سے پاکستان نام رکھتا ھے دھشت گرد اسرائیل برطانيه كا ان شاءالله

  13. اھل دنیا اسلام قبول کرلیں محمد رسول الله صلى الله عليه وسلم كا فرمان جس کو میری نبوت کا پته چل گیا اور وہ مسلمان نہ ھوا مرے گا تو جھنم میں جاے گا اسلام نام ھے الله کے قرآن کا اس کا ترجمه پڑھیں اسلام نام ھے الله کے آخری نبی سپه سالار اعظم محمد رسول الله صلى الله عليه وسلم کے فرمان کا یہ پڑھا کریں یہودیوں کو الله نے قرآن میں پاگل کہا ھے وہ چاھتے ھیں اھل دنیا یہ نہ پڑھیں ۔ لا اله الا الله

Back to top button