צרכנות

ביקורת ככלי להתייעלות תהליכי עבודה  

המון אנשים חוששים לקבל ביקורת על תהליכי העבודה שאותם הם מבצעים. אך האם חשבתם על היתרונות הרבים שקיימים במתן ביקורות? לחוות דעת חיובית או שלילית יכולים להיות פלוסים מצד אחד ומינוסים מהצד השני. אנו כאן על מנת להסביר לכם כיצד ביקורות יכולות לקדם אתכם ולהביא להתייעלות אפקטיבית. מי שיסתכל על חצי הכוס המלאה, יראה את עצמו מרוויח מכך לא מעט בהמשך הדרך. גם ככה העבודה היא לא קלה והתחרות מאתגרת, תמיד תצטרכו לחשוב איך להתייעל. התייעלות תאפשר לכם עם הזמן להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי בשבילכם. כל מי שמנהל עסק או חברה צריך לדעת איך למנף את הביקורת שאותה הוא יקבל.

 

אי אפשר למנוע את הביקורות

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זה אולי נשמע לכם אכזרי מאוד, אך בפועל אי אפשר לעצור את הביקורות ואת חוות הדעת השלילית. גם עסקים וחברות שפועלים לפי הספר ימצאו את עצמם במגננה מפעם לפעם. מי שייקח כל ביקורת באהבה יגיע למצב בו ניתן יהיה לעבוד בחופשיות מוחלטת בלי לדפוק חשבון. ברגע שאתם חושבים פעמיים לפני שתבצעו צעד מסוים, קשה יהיה להחזיר את הגלגל לאחור. במקום לחשוב איך למנוע את הביקורות, תנסו לחשוב מה ניתן להרוויח מהן.

קרדיט:freepik

ביקורת מציגה את דעת הלקוח

 

בתור בעלים של חברה או עסק תצטרכו לחשוב מה הלקוחות חושבים על המוצר או השירות. האינטרס הטבעי יהיה לנסות לגרום להם להיות מרוצים כל הזמן. אם לקוח נתן ביקורת על תפקוד העסק ככל הנראה מפריע לו משהו ספציפי. כל ביקורת מציגה בצורה אותנטית ומדויקת את חוות דעתם של הלקוחות שלהם תעניקו שירות. יכול להיות שאותו לקוח שהעביר חוות דעת שלילית מציג את דעתם של רבים אחרים.

 

ניתן לשפר כמעט כל מגרעה

 

קיבלתם חוות דעת פחות נעימה על שירות או על מוצר? תזכרו כי תמיד ניתן לשפר את המצב הקיים. אל תראו זאת כגזרת גורל או כמשהו שניתן להגדיר אותו בתור עובדה מוגמרת. כמעט כל דבר ניתן יהיה לשפר, בהתאם למידת הרצון שטמונה בכם. אם תרצו להביא את עצמכם למקום טוב יותר – תוכלו לעשות זאת על ידי התאמה ושינוי. זה מה שהופך את הביקורת לכלי המאפשר בין היתר גם התייעלות והתאמה למציאות הקיימת. 

 

תראו דברים שלא הכרתם

 

לדעתכם העסק או החברה פועלים בצורה מיטבית? טוב שיש ביקורת שיכולה להאיר את עיניכם על עניינים קצת פחות טובים. ביקורות הן חלק מהעבודה מול לקוחות שונים ומגוונים ומול חברות אחרות. עם הביקורת ניתן יהיה לראות דברים שלא בהכרח הכרתם קודם לכן. זה מה שיגרום לכם להבין כי יש תמיד לאן לשאוב ותמיד יהיה גם מה לשפר. פתאום תמצאו את עצמכם משיגים מטרות שבתחילת הדרך לא יצא לכם לחשוב עליהן.

Back to top button