מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום מזעזע: חטפו אותה, אחד מהם דרך על ראשה ואחר דקר אותה בצווארה

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד פואד אבו אלשייך (23), וואליד אבו אלשייך (21), נעים אבו אלשייך (18) ונעים אבו סעיד (21) מרהט בחשד שחטפו וניסו לרצוח את קרובת משפחתם.

מכתב האישום שהגישה עו"ד אירה ויימן-קריקון, עולה כי המתלוננת (17) הינה אחותו של פואד אבו אלשייך וקרובת משפחתם של שאר הנאשמים, אשר עזבה את בית הוריה ועברה להתגורר עם חברה בעיר בדרום בניגוד לעמדת בני משפחתה שחיפשו אחריה. בתחילת החודש הגיעו הנאשמים למקום בו שהתה המתלוננת, חטפו אותה ולקחו לה את הטלפון הנייד, כאשר ביקשה המתלוננת לספר לנאשמים כי עזבה את הבית לאחר שנפגעה מבן משפחה אחר, השיב פואד למתלוננת כי היא שקרנית ודרש שתשתוק.

לאחר חטיפתה הנאשמים הסיעו את המתלוננת לאזור שמורת הפורה ושם החליטו ביניהם כי פואד ידקור את המתלוננת זאת למרות התנגדותה ותחנותיה. אדם נוסף שהיה עימם הוציא את המתלוננת מהרכב דרך על פניה ועודד את פואד לדקור אותה, אז ניגש פואד אל המתלוננת דרך גם הוא על פניה ודקר אותה 3 דקירות בצוואר. בעת שפואד חזר לרכב נשאר האדם הנוסף לוודא כי מתה. לאור האמור, המתלוננת עצמה את עיניה והעמידה פני מתה. לאחר שהנאשמים עזבו את המקום המתלוננת אשר נותרה לשכב מדממת על הקרקע, זחלה אל הכניסה לפורה, שם פנתה לעובר אורח, אשר הזמין כוחות ההצלה שפינו אותה לסרוקה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו"ד ויימן – קוריקון כי : "…. המשיבים פעלו באכזריות בלתי נתפסת, …. הובילו את המתלוננת- אחותו הקטינה של משיב 1 ובת דודתם של יתר המשיבים- כצאן לטבח ושחטו אותה באמצעות סכין כשהיא שוכבת חסרת ישע על הקרקע, למרות תחנוניה וללא רחמים. מעשיהם של המשיבים מלמדים על מסוכנותם הגבוהה ואם ישוחררו קיים חשש כבד שיסכנו את המתלוננת ואת הציבור."

לכלל הנאשמים יוחסו עבירות של ניסיון רצח; חטיפה לשם רצח או סחיטה והסתייעות ברכב לפשע. לפואד אבו אלשייך ולוואליד אבו אלשייך יוחסו גם עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות והחזקת אגרופן או סכין שלא כדין ולנעים אבו אלשייך ולנעים אבו סעיד יוחסה גם עבירה של סיוע לחבלה חמורה בנסיבות מחמירות. התיק נחקר על ידי תחנת רהט במשטרת ישראל.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button