טכנולוגיהמבזקים

ענקית התרגום תרכוש את חברת Bablic הישראלית

ענקית התרגום הבינלאומית Unbabel, המאפשרת לעסקים לתקשר עם לקוחותיהם ב-130 שפות, הודיעה על רכישת Bablic הישראלית.

Bablic פיתחה ומנהלת פלטפורמה יעילה מבוססת ענן לתרגום אמין ולוקליזציה של אתרים, אפליקציות וקמפיינים פרסומיים, זאת ללא צורך בקידוד, באמצעות הטמעת שורת קוד אחת בתהליך שנמשך מספר שעות. תרגום התכנים הדיגיטליים מביא להגדלת הטראפיק באתרים, עם יכולת לעדכן תכנים בזמן אמת ולהתאים את התרגום לאופי העסק.

Bablic הוקמה בשנת 2012 על ידי גבריאל מנשה, המשמש מנכ"ל החברה וישי יפה, מנהל טכנולוגיות ראשי. החברה גייסה בשנות פעולותיה הראשונות 825 אלף דולר מהקרנות Elevator Fund, Cyrus Venture Partners ו-Wadi Ventures וצמחה לאורך השנים מתוך הכנסותיה. היא משרתת מאות לקוחות בהם מותגים בינלאומיים מובילים לרבות Rogue, Colgate, ו-National Geographic.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חברת Unbabel שבסיסה בסן פרנסיסקו, מנהלת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית (LangOps) המסייעת לחברות לבטל את מחסומי השפה ולספק ללקוחותיהן חוויה רב לשונית, כך שהם יוכלו להצליח במגוון רחב של תרבויות ואזורים גיאוגרפיים. הפלטפורמה משלבת טכנולוגיות AI מתקדמות יחד עם קהילת מתרגמים מקצועיים כדי לשפר את מודלים השפות שלה באופן עקבי. Unbabel עובדת עם חברות ענק בהן Booking.com, Nestle, Panasonic Patagonia ו-UPS.

רכישת Bablic תאפשר לחברה להתרחב ולהטמיע את יכולות התרגום והלוקליזציה גם באתרי אינטרנט, כך שמנהלי הדיגיטל בחברות יוכלו בקלות ובמהירות להתאים את האתרים והקמפיינים לשפה, לאזור ולתרבות אליה הם מיועדים וזאת תוך בקרת איכות ובדיקה אם יש בהם שגיאות. מחקרים עדכניים הראו כי לוקליזציה יכולה להגדיל את היקפי החיפושים ב-47%, להגדיל את הביקורים באתר ב-70%, להגדיל את שיעורי ההמרה ב- 20% וכתוצאה מכך להגדלת המכירות ושיפור היכולות להגדיל את בסיס הלקוחות.

וסקו פדרו, מייסד שותף ומנכ"ל Unbabel, מסר: "חברות בינלאומיות צריכות לדעת להגיע לקונים שלהן בכל מקום שהם נמצאים ולדבר איתם בשפה המקומית. עם רכישת Bablic נוכל להביא את תרגום האתרים והקמפיינים הדיגיטלים לרמה שטרם נראתה. האסטרטגיה, המשימה והצוות של Bablic תואמים באופן מושלם ל-Unbabel והצטרפותם למשפחה שלנו תשפיע באופן ישיר על לקוחותינו ותפתח הזדמנויות להצלחה עסקית גלובלית באמצעות יכולות ה-LangOps".

גבריאל מנשה, מייסד משותף ומנכ"ל Bablic, אמר: "אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם Unbabel כדי להמשיך במהפיכה של תעשיית התרגום עבור לקוחות שתי החברות. השילוב של יכולות השפה האדירות של Unbabel, יחד עם היכולות שלנו, תספק לחברות את הלוקליזציה הטובה ביותר של פעילותם באינטרנט, תאפשר להם ליצור חוויה מותאמת אישית למשתמשי הקצה, להגדיל את שיעורי ההמרה ולמנף באופן מיטבי את היתרונות של קידום אתרים רב לשוני, כדי לעזור, לתמוך ולהאיץ את הצמיחה הגלובלית שלהם".

Bablic מייסדים - גבריאל מנשה - ישי יפה
צילום: Bablic

Back to top button