חדשות חוץמבזקים

הנשיא ביידן נפל במהלך טקס באקדמיה הצבאית | צפו בתקרית

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן מעד היום (חמישי) על שק חול ונפל בתום טקס חלוקת התעודות באקדמיית חיל האוויר האמריקאית בקולורדו.

בתום נאום הפתיחה שנשא הנשיא לבוגרי האקדמיה, הוא התרחק ממרכז הבמה, מעד ונפל, בתקרית שתועדה ופורסמה.

ביידן לא נפגע, ובתיעוד האירוע הוא נראה קם עם עזרה של מספר אנשי ביטחון ולאחר מכן הולך ללא סיוע למושב שלו ביציע. הוא הצביע על חפץ שהיה על הבמה שהתברר כשק חול. בסיום הטקס הוא חייך ורץ לרכבו. הבית הלבן אמר שהנשיא היה בסדר לאחר הנפילה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ביידן הוא בן 80, הנשיא המבוגר ביותר בתולדות ארצות הברית. תקרית זו היא לא הפעם הראשונה בה הוא תועד נופל: לפני מספר חודשים הוא תועד נופל מאופניו לאחר רכיבה, לפני כשנה הוא נפל בירידה במדרגות מטוס האייר פורס 1. בכלל התקריות הוא קם במהרה לאחר הנפילה ואמר שלא נפגע.

ביידן אמנם לא נפגע פיזית בתקרית, אך היא לבטח לא מועילה לו פוליטית; חרף המדיניות הפופולרית שלו, בסקרי דעת קהל, צעירים רבים – גם מן המפלגה הדמוקרטית – אומרים שלא בטוחים אם יצביעו לו בבחירות 2024, כאשר גילו המתקדם מהווה סיבה מרכזית לכך. הרפובליקנים שיתמודדו נגדו לבטח ישתמשו בתמונות כאלו כדי לתייג אותו כלא כשיר פיזית לנשיאות.

שימוש על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button