מבזקיםפוליטי / מדיני

"המס של ש״ס ויהדות התורה יעלה לאזרחי ישראל ביוקר"

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, כתב היום (שישי) בחשבון הטוויטר שלו התייחסות נוספת לכספים אשר הובטחו למפלגות החרדיות ולראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלטענתו נכנע ללחצי המפלגות החרדיות.

את ציוצו פתח ליברמן במתקפה על המפלגות החרדיות: ״המס של ש״ס ויהדות התורה יעלה לאזרחי ישראל ביוקר. ראש הממשלה נכנע כניעה מבישה לעסקנים החרדים בכנסת, והציבור שמשרת בצבא, עובד ומשלם מסים ישלם על כך את המחיר. לפי הערכות גורמי המקצוע בבנק ישראל ובמשרד באוצר, בעקבות התנהלות הממשלה, המסים של אזרחי ישראל צפויים לעלות בעתיד ב-16%."

"במקום שחברי הממשלה יעבדו למען כלל אזרחי ישראל ויקדמו את הכלכלה הישראלית, במקום שישקיעו במנועי צמיחה ובאלו שעובדים, משרתים ומשלמים מסים כפי שפעלנו בממשלה הקודמת, הם מחזירים אותנו שנים אחורה. במקום להשקיע בקדמה, בהייטק ובאקדמיה, משקיעים מיליארדים על גבי מיליארדים לעידוד בטלה באמצעות מתן קצבאות והטבות עבור אלו שמשתמטים, לא עובדים ולא משלמים מסים." הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, כתב: "בנוסף, הממשלה הנוכחית הפקירה את נושא יוקר המחיה ונכנעת למונופולים ולקבוצת לחץ. במקום לפתוח את השוק לתחרות על מנת להוזיל מחירים, במקום לקצץ בבירוקרטיה ולעודד עוד חברות להיכנס לישראל וכך להגביר את התחרות, כפי שפעלנו בקדנציה שלנו, הממשלה הנוכחית פשוט נרדמה בשמירה. במקום שביבי יקים עוד ועדה לבחינת יוקר המחיה, יש להקים מראש ועדת חקירה ממלכתית, ועדה שתבחן איך בתוך כחמישה חודשים בלבד, לאחר שהשארנו את הכלכלה הישראלית מהמובילות והחזקות בעולם עם עודף תקציבי של כ-10 מיליארד ש״ח, הממשלה המטוררלת הזאת מובילה אותנו לצונאמי כלכלי.״

ליברמן
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת

Back to top button