מבזקיםצבא וביטחון

הותר לפרסום שמה של לוחמת צה"ל שנהרגה בפיגוע הירי בגבול מצרים

דובר צה"ל התיר לפרסום לפני זמן קצר (שבת) כי לוחמת צה"ל שנהרגה מירי מחבל, בעת פעילות מבצעית שוטפת בעמדה צבאית במרחב חטיבת פארן בגבול מצרים, היא סמל ליה בן נון ז"ל. לוחם צה"ל נוסף נהרג באירוע ושמו טרם הותר לפרסום.

סמל ליה בן נון ז"ל, בת 19 מראשון לציון, לוחמת חי"ר גבולות בגדוד ברדלס. הלוחמת הועלתה בדרגתה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותה.

צה"ל ציין כי הוא משתתף בצער המשפחות וימשיך ללוותן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך אמר בתגובה למותה של לוחמת צה"ל, סמל ליה בן נון ז"ל תושבת העיר: "אבל כבד ונורא נפל על העיר ראשון לציון היום, עם היוודע על הרצחה של תושבת העיר וחיילת צה״ל – סמל ליה בן נון ז״ל, שנרצחה מירי של מחבל שפל בגבול מצרים. ליה ז״ל בוגרת הגימנסיה הריאלית בראשון לציון, לא ויתרה ועשתה הכל בכדי לעשות שירות משמעותי כלוחמת, תפקיד שלבסוף עלה לה בחייה. היא אהבה את התפקיד שלה, את חבריה לנשק והייתה אהובה חזרה על ידי חבריה וכל מי שפגש אותה."

ראש העיר הוסיף: "אין מילים שיוכלו לנחם הורים שצריכים לקבור את ילדתם, אין מילים שיוכלו להסביר. אני משתתף בצער הוריה – מיכל ודודו בן נון ובצער כל משפחתה המורחבת, חבריה ומכריה. אני רוצה להשתתף גם בצער משפחות שני הלוחמים שנרצחו באותו הפיגוע. יהי זכרם ברוך".

סמל ליה בן נון ז"ל
צילום: מתוך עמוד הטיקטוק של סמל ליה בן נון ז"ל

Back to top button