חדשות הארץמבזקים

מאות מפגינים מחוץ לביתו הפרטי של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה

מאות מפגינים חוסמים בשעה זו (שבת) את הכביש באזור ביתו הפרטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב הדר בקיסריה. ההפגנה היום מתקיימת לאחר לילה קשה של עימותים עם כוחות המשטרה, זאת לאחר שהחרימו ציוד הגברה שהביאו למקום. 17 מפגינים נעצרו במחאה אמש.

בעקבות הפיגוע בגבול מצרים, הודיעו מארגני מחאת קפלן כי ההפגנה הערב בתל אביב תתקיים במתכונת מיוחדת כשתיפתח בדקת דומיה לזכר לוחמי צה״ל שנפלו בתקרית. כמו כן, הקטעים האומנותיים שתוכננו להערב בוטלו.

במטה המאבק מבקשים להביע צער עמוק על מותם של שלושת חיילי צה״ל בגבול מצרים ולהביע הערכה גדולה לכוחות הביטחון הפועלים בשטח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בצד זאת, ציינו "לא נאפשר לעבור לסדר היום על ההתנהלות המחפירה כלפי מפגינים אמש בקיסריה. מטה המאבק מגנה בחריפות את מאמצי בן גביר וחבריו לממשלה לדכא את המאבק למען הדמוקרטיה באמצעות שיסוי שוטרי משטרת ישראל במפגינים פטריוטים. אנו רואים בממשלה אחראית ישירה ובלעדית לכל שפיכות דמים ומעשה אלימות. המטה וכל ארגוני המחאה מחבקים ומחזקים את המפגינים שנפגעו ונעצרו אמש, ושולחים הערכתם העמוקה לעורכי הדין שמלווים את המאבק במסירות ומגינים על זכויות המוחים."

עוד אמרו במטה המאבק: "אנו מגנים בחריפות את התנהלותו הבזויה והאלימה של של יו״ר ועדת חוק, חוקה ומשפט, ח״כ שמחה רוטמן, כלפי מפגינה אמש בניו יורק. כמו בישראל כך גם בכל נקודה בעולם, נמשיך להשמיע בעוצמה את קולו של הרוב הדמוקרטי בישראל, ואיש לא ירתיע אותנו. כל ניסיון לדכא באלימות את המאבק יוביל להתעצמות פעולות ההתנגדות ולהחמרתן. הממשלה וזרועותיה חייבות להפנים כי ההתנגדות לדיקטטורה לא תיפסק לעולם, אלא רק תלך ותגבר. בעקבות ההתנהלות האלימה אמש של המשטרה ושל ח״כ רוטמן, נצא הערב בהמונינו להפגין נגד הדיקטטורה ולמחות ללא כל אלימות נגד האלימות – בקיסריה, בכרכור, באור עקיבא, בחיפה, בקפלן ובעוד עשרות נקודות ברחבי הארץ. אנו קוראים לרוב הדמקורטי לצאת לרחובות ולהגן על מדינתנו."

הפגנה בקיסריה (ללא קרדיט)
הפגנה בקיסריה (ללא קרדיט)
הפגנה בקיסריה (ללא קרדיט)
צילום: גיל לוין
צילום: גיל לוין

Back to top button