חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום שמו של ההרוג השלישי בפיגוע הקטלני בגבול מצרים

הותר לפרסום לפני זמן קצר (מוצ"ש) שמו של ההרוג השלישי בפיגוע הירי הקטלני בגבול מצרים הבוקר – סמל אורי יצחק אילוז ז"ל בן ה-20 מצפת. הוא הועלה לדרגת סמל-ראשון לאחר מותו.

אורי שירת כלוחם חי"ר גבולות בגדוד ברדלס. הוא נהרג יחד עם סמל ליה בן נון ז"ל. לאחר מכן נהרג סמל-ראשון אוהד דהן ז”ל בחילופי ירי עם המחבל.

בעקבות הידיעה המצערת, ראש עיריית צפת שוקי אוחנה פרסם בפייסבוק: "אבל כבד ונורא נפל על העיר צפת ,עם היוודע על הרצחו של חייל צה"ל אורי יצחק אילוז – סמל ראשון אורי אילוז ז"ל, נרצח מירי של מחבל שפל בגבול מצרים. אורי אילוז ז"ל, מלח הארץ, בוגר הישיבה התיכונית אמי"ת צפת עשה שנת שירות במכינת מעשה. התגייס במרץ 22, לשירות משמעותי בגדוד ברדלס בגבול מצרים, סיים קורס מ"כים כלוחם ואמור היה לצאת לקורס קצינים.
אין מילים שיוכלו לנחם הורים שצריכים לקבור את ילדם, אין מילים שיוכלו להסביר את הכאב הבלתי נתפס. אני יחד עם העיר כולה משתתפים בצער המשפחה – שי וליאת אילוז אחיותיו עדן וגל ואחיו נועם ובצער כל משפחתו המורחבת, חבריו ומכריו. אני מבקש להשתתף גם בצער משפחות שני הלוחמים שנרצחו באותו הפיגוע. יהי זכרם ברוך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אורי יצחק אילוז - הרוג בפיגוע בגבול מצרים
שימוש על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים
אורי יצחק אילוז ז"ל - לוחם שנהרג בפיגוע בגבול מצרים
צילום: דובר צה"ל
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button