חדשות הארץמבזקים

אחרי הסערה – החברה התקפלה: בר לב ואנג'ל התנצלו, האם החרם ייפסק?

מאפיות אנג'ל התמודדו בתקופה האחרונה עם חרם צרכנים מאסיבי, בעיקר מצדו של המגזר החרדי, בעקבות הפגנה בה השתתף יו"ר דירקטוריון החברה והשר לבטחון פנים לשעבר, עמר בר לב, מול בית של הרב אדלשטיין זצ"ל, במסגרת גל המחאות. לאחר ההפגנה שהתיעוד של בר לב מההפגנה שפורסם, הציבור החרדי זעם על כך שיו"ר הדירקטוריון מפגין נגד ציבור שמהווה כוח קנייה גדול של מוצרי החברה ופתח בחרם צרכנים.

היום (ראשון) לאחר שככל הנראה החברה התקשתה להתמודד עם החרם, לבסוף, הגיעו בר לב וירון אנג'ל לביתו של הרב אדלשטיין זצ"ל, והתנצל בפני בני משפחתו מאחר והר אדלשטיין נפטר בשבוע שעבר.

יו"ר תנועת ש"ס, אריה דרעי כתב בתגובה: "הציבור החרדי הוכיח קבל עם ועדה כי הוא לא מקבל בשום פנים ואופן פגיעה בגדולי הדור. מי שרוצה להנות מהצרכן החרדי צריך לדעת גם לכבד את גדולי הדור. אנג'ל היום הוכיחה זאת. ׳מודה ועוזב ירוחם׳."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חה"כ משה גפני אמר: "הפרשה העגומה המכונה פרשת אנג'ל – הוכיחה קבל עם ועולם, שהציבור החרדי נזהר בכבוד מנהיגיו, שומר על כבודם, על כבוד הציבור ועל כבוד התורה, והוא עושה זאת בשקט ובאופן הטבעי ביותר. על התנצלות ראשי אנג'ל נאמר 'טוב מאוחר מלא כלום'. כולנו ידענו את ההשלכות של ההתנהגות הזאת כלפי החברה, ואנו אומרים כעת "מודה ועוזב ירוחם"."

סגן השר אורי מקלב אמר: "למרות שלא הגיע קריאה רשמית לחרם, הציבור החרדי עמד איתן לאחר שחש פגיעה בכבודו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל. אף על פי כן הגיעו ראשי חברת אנג'ל והתנצלו בצורה כנה – זהו צעד מתבקש שצריך לכבדו ולקבלו וכך חונכנו למידות טובות! בימים בהם הקיטוב בארץ מעמיק וההסתה רבה על כולנו להרבות שלום ולמנוע פגיעה באחר."

צילום: freepik

Back to top button