מבזקיםספורט

מאמן הנבחרת פותח את הלב: "אתם אפילו לא מבינים כמה רוח גבית זה עבור כולנו"

מאמן נבחרת ישראל בכדורגל עד גיל 20 אופיר חיים התייחס לפני זמן קצר (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלו לטורניר גביע העולם עד גיל 20 המכונה 'מונדיאליטו', בו נבחרתו של חיים שוברת שיאים ואמש, כזכור, הפתיעה את העולם וניצחה את ענקית הכדורגל ברזיל בתוצאה 3-2, בתום 120 דקות משחק (כולל הארכה).

"אחרי לילה היסטורי שלא ממש הצלחתי לעצום עין, החלטתי לכתוב קצת על התחושות שלי." פתח מאמן הנבחרת והוסיף, "מעולם לא לקחתי את הכדורגל כסתם משחק. לא כשחקן ובטח לא כמאמן. התמזל מזלי וזכיתי להגיע לשיאים ככדורגלן, ידעו להגדיר אותי, להגיד איזו רגל יותר חזקה אצלי, מה החולשות ומה החוזקות שלי."

עוד כתב חיים: "תודה לאל שאני זוכה להגשים את המהות שלי בתפקיד המאתגר והמבורך הזה כמאמן נבחרת ישראל של הנוער, אבל לא סתם נוער, נוער למופת. אין מתנה גדולה יותר שיכולתי לבקש כשחקן שכל כך אוהב את המקצוע שלו, מלעשות את את זה כאן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"לשמחתי אני לא נותן לרעשים סביבי להכנס אליי יותר מדי, לא לטוב ולא לרע. אני רק רוצה להודות לכם על כל הכוח שאתם נותנים לי כאדם פרטי, כמאמן עם אחריות, ולקבוצה שלי כנבחרת שיש לה הרבה על הכתפיים. אתם אפילו לא מבינים כמה רוח גבית זה עבור כולנו." הוסיף.

לסיום, כתב: "אני רוצה להשתתף בצער המשפחות שאיבדו את היקר להם מכל, ולחבק את כל ישראל, אנחנו עושים הכל כדי שהמדינה שלנו תעלה הכי גבוה שאפשר. אוהב אתכם אחד אחד. אופיר. אל אל ישראל."

גשם כבד באצטדיון עילוט: נדחה המשחק בין מכבי אחי נצרת להפועל עכו
אילוסטרציה. צילום: pixabay

Back to top button