מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש מועצת בנימין צעד לצד ראש עיריית ניו יורק והזמין אותו לביקור

אריק אדמס, ראש עיריית ניו יורק, צעד היום (ראשון) עם ראש מועצת בנימין בצעדה הישראלית בניו יורק. השניים קבעו ביקור בבנימין. אדמס נפגש עם משלחת ההסברה של מועצת בנימין ושוחח ארוכות עם ראש המועצה ישראל גנץ, ששיתף את ראש הרשות האמריקאי באתגרים הרבים לפיתוח ההתיישבות בלב מדינת ישראל.

אדמס התרשם מפעילות המועצה ואוצרות הטבע והייקבים היוצאים מבנימין וקיבל הזמנה מראש מועצת בנימין ישראל גנץ לבקר בישראל. אדמס הוסיף כי "לשמוע את הסיפורים אודות תולדות העם היהודי שיצאו משילה שבבנימין ומה שנעשה היום מפעים ומרגש. הסיפורים הרבים ששמעתי על בנימין ראויים לתשבחות ואשמח להגיע בקרוב לביקור במקום כה מיוחד לעם היהודי".

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ בירך את ראש עיריית ניו יורק והודה לו על התמיכה במדינת ישראל ואמר כי "דרך אנשים מבורכים כמו אדמס, אנחנו זוכים לשמוח ולחזק את שמה הטוב של חבל בנימין ומדינת ישראל. אני מאמין כי יוצאת היום מניו יורק בשורה משמעותית למען חבל בנימין ומצפה לביקורו של אדמס בארץ התנ"ך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, אדמס הכיר את שאר חברי המשלחת – מנהלת דסק חו"ל של בנימין אליענה פנסטין, בעלים ומנכ"לית יקב פסגות נעמה ברג ופעילת הימין נטלי דדון.

אריק אדמס - ישראל גנץ
צילום: מועצת בנימין

Back to top button