מבזקיםספורט

בית"ר ירושלים קיבלה עונש חמור והח"כים לא שותקים: "זה עוול ושיקול דעת מוטעה"

יו"ר סיעת 'עוצמה יהודית' ח"כ יצחק קרויזר, פנה במכתב דחוף ליו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, בדרישה לבטל את העונש שהוטל על בית"ר ירושלים לפיו הקבוצה לא תשחק בעונה הבאה בקונפרס ליג.

במכתב שנשלח ליו"ר ההתאחדות כתב קרויזר: "אני מבקש את התערבותך המהירה לעשות ככל יכולתך על מנת לבטל את העונש שנפסק לבית"ר ירושלים שלא תוכל להשתתף בקונפריס ליג".

עוד הוסיף קרויזר: "ראיתי והתביישתי כשנשיא המדינה אולץ לרדת מהמגרש, זהו מעשה שאינו ראוי וצריך להוקיע אותו בפומבי. בית"ר ירושלים ספגה עונש והפחתת נקודות כמתחייב וכמו שמצופה מעבירה חמורה שכזו. היא כבר נענשה כמקובל ואין מקום להשית עליה ענישה נוספת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום כתב קרויזר: "יחד עם הענישה החמורה, לא יתכן לשלול מבית"ר את הזכות לשחק בקונפרנס ליג. מדובר בעונש לא מידתי הנותנת פרס לפורעים ומענישה את אלפי האוהדים הטובים של הקבוצה ששרקו בוז לאלה שפרצו למגרש. אירועים ספורטיבים צריכים להתקיים על המגרש, מדובר בפגיעה שהיא הרבה מעבר לפגיעה כלכלית וגם מקצועית. העונש שניתן לביתר ירושלים הוא עונש חמור מאוד, לא ענייני ולמעשה מדובר בכפל עונש, דבר שאינו מקובל כשלעצמו. מבקש את התערבותך הדחופה בנושא".

ח״כ קטי שטרית (הליכוד) הגיבה על העונש שניתן לקבוצת הכדורגל בית״ר ירושלים ודורשת להקים ועדת חקירה כנגד ההתאחדות לכדורגל: "בית״ר ירושלים נענשה באופן קשה ולא מידתי. ‏התפרעות של קומץ אוהדים לא יכול להשליך על מאות אלפי אוהדי בית״ר ירושלים. ‏ההתאחדות לכדורגל חוזרת שוב ושוב על עונשים קולקטיבים שההיסטוריה הוכיחה שלא הועילו. ‏הגיע הזמן שההתאחדות לכדורגל תפסיק עם האפליה הזו ועם העונשים הקשים והבלתי מידתיים שמדובר בקבוצה מהבירה. ‏אני דורשת להקים ועדת חקירה כנגד ההתאחדות לכדורגל ולבטל באופן מיידי את העונש האבסורדי הזה. ‏בכדורגל ההישגים נקבעים על הדשא!"

משחק גביע המדינה בכדורגל - בית"ר ירושלים - מכבי נתניה - איצטדיון כדורגל - יצחק הרצוג
ארכיון. צילום: קובי גדעון, לע"מ

Back to top button