מבזקיםפוליטי / מדיני

"אתם הפנים היפות של מדינת ישראל": נתניהו ורעייתו נפגשו עם המצטיינים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, נפגשו עם מצטייני ומצטיינות השירות הלאומי-אזרחי, בכנסת. רה"מ ורעייתו שמעו מהמצטיינים על פעילותם במוסדות השונים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר למצטייני ומצטיינות השירות הלאומי-אזרחי: "הסיפורים שלכם נכנסים ללב, הם מאוד מעודדים. אנחנו נפגשים בכנסת, ובכנסת יש לפעמים מריבות, יש ויכוחים וכל אחד תופס בגרונו של השני. בסוף, בסוף, בסוף מתפוגג האבק. אנחנו כולנו חיים במדינה אחת ויש לנו גורל אחד ועתיד אחד. אתם משקפים את זה בהתמסרות שלכם בבתי החולים, במוסדות, בתי ספר, קהילות, שירותי חירום והצלה, תנועות נוער ועוד. אתם הפנים היפות של מדינת ישראל."

"אני רוצה קודם כל להודות לכם על העבודה שאתם עושים, ולהגיד לכם: אתם עושים עוד דבר, אתם משמשים דוגמה לרבים אחרים. כל אחד בשכונה שלו, בקהילה שלו – ובסוף בקהילה של כולנו. הדבק הזה הוא מאוד חזק. זה כרוך לפעמים בהקרבה שלכם ולפעמים בהתגברות על מכשולים אישיים – שזה הדבר הכי מרגש, כשאדם מתגבר על המכשולים האישיים שלו כדי לעזור לאחרים. אני רוצה להודות לכם גם על זה ובמיוחד אני רוצה לעודד אתכם שתמשיכו, ותמשיכו לשמש דוגמה ומופת. תודה רבה לכם". הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רעיית רה"מ שרה נתניהו: "אני מאוד מעריכה אתכם, אתם כוח עזר מעולה, אתם עוזרים לבעלי המקצוע: לפסיכולוגים, לעובדים הסוציאליים, בכל מקום שאתם מגיעים. אני שמחה שזה התרחב להרבה מגזרים. אני עובדת גם במגזר החרדי ואני שמחה לראות שגם משם מגיעים. ישר כוח גדול. כולכם מצילי נפשות, תמשיכו כך".

במפגש עם מצטייני ומצטיינות השירות הלאומי-אזרחי השתתפו גם שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק, מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי, מנכ"לי עמותות של תכניות ההתנדבות וראשי האגפים ברשות השירות הלאומי-האזרחי.

בנימין נתניהו - מצטיינים
צילום: קובי גדעון, לע"מ
בנימין נתניהו - מצטיינים
צילום: קובי גדעון, לע"מ
בנימין נתניהו - מצטיינים
צילום: קובי גדעון, לע"מ
בנימין נתניהו - מצטיינים
צילום: קובי גדעון, לע"מ
בנימין נתניהו - מצטיינים
צילום: קובי גדעון, לע"מ

צילום: איתי בית-און, לע"מ

Back to top button