מבזקיםתאונות דרכים

תאונה קטלנית בכביש 6: שלושה הרוגים וארבעה פצועים, שניים מהם במצב בינוני

בכביש 6 סמוך לקריית גת אירעה לפני זמן קצר (שני) תאונת דרכים קשה מאוד בין ארבעה כלי רכב, כשאחד מהם עלה באש. לוחמי האש ממחוז דרום שהוזעקו לזירת התאונה חילצו גבר כבן 50 ללא רוח חיים מאחד הרכבים שבתוכו היה לכוד ועוד שתי גופות מהרכב הבוער.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של השלושה. בנוסף העניקו טיפול רפואי לשני פצועים כבני 25 במצב בינוני עם חבלות בפלג גופם העליון ובגפיים ושני פצועים נוספים קל. ארבעת הפצועים פונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

חובש רפואת חירום במד"א שעיה כץ סיפר: "מדובר בזירת תאונה מורכבת וקשה שנפרסה לאורך של כ-150 מטר. תחילה ראינו שלושה כלי רכב עומדים במרכז הכביש עם פגיעות פח קשות מאוד. גבר כבן 50 נלכד באחד מהרכבים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כץ מוסיף כי "ברכב השני נפצעו שני גברים כבני 25 באורח בינוני וברכב השלישי שני הנוסעים נפגעו באורח קל. הענקנו להם טיפול רפואי והם פונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים סורוקה. במרחק של כ-150 מטר דרומית אלינו הייתה שריפה גדולה בשול הכביש. המשכנו למקום השריפה וראינו רכב שעולה באש בתוך צמחיה שנשרפה גם היא. כוחות הכיבוי פעלו במקום על מנת לכבות את האש וכאשר ניתן היה להתקרב זיהינו שני נפגעים מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."

השוטרים פועלים על מנת לאפשר לכלל כוחות החירום וההצלה להגיע לזירת התאונה והכביש נחסם לתנועה.

כביש 6 לדרום נחסם לתנועה ממחלף קריית והתנועה מופנת לכביש 35 וכביש 6 לצפון נחסם לתנועה ממחלף מאחז והתנועה מופנת לכביש 40.

שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה.

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה בדרכם לזירה לחקירת נסיבות התאונה.

צילום: אגף תקשורת איחוד הצלה
תאונת דרכים קשה בכביש 6
צילום: דוברות מד"א הצלה דרום
תאונת דרכים קטלנית - כביש 6 - לילה
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום
תאונת דרכים קטלנית - כביש 6 - לילה
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום
תאונת דרכים קטלנית - כביש 6 - לילה
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום
תאונת דרכים קטלנית - כביש 6 - לילה
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום

Back to top button