מבזקיםצבא וביטחון

נתפס המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בחווארה

כוחות גדולים של צה"ל שהוקפצו הערב (שני) בעקבות פיגוע הדריסה סמוך לחווארה במהלכו נפצע קל לוחם צה"ל ופונה אל בית החולים בילינסון בפתח תקווה, פרסו מחסומים רבים באזור במטרה ללכוד את הרכב שנמלט מזירת האירוע.

אל אחד המחסומים הגיע רכב מסוג יונדאי בצבע שחור שעל פי החשד היה זה שפגע בלוחם. הכוחות השתלטו על הנהג ולצידו אף מצאו סכין. הוא הודה בפני הכוחות כי הוא הדורס ובכוונתו הייתה לבצע פיגוע. הוא הועבר להמשך חקירת שירות הביטחון הכללי.

מדובר צה"ל נמסר: "מחבל דרס הערב שני לוחמי צה"ל סמוך לכיכר עינבוס שבחווארה. כתוצאה מהדריסה פונו שני הלוחמים שנפצעו בינוני וקל לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. משפחותיהם עודכנו. כוחות צה"ל זיהו לאחר זמן קצר את הרכב החשוד, פתחו במרדף ועצרו את המחבל כשברכבו אותרה סכין. המחבל הועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יוסי דגן ראש מועצה אזורית שומרון שוחח עם מח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו וחיזק אותו: "כולנו יחד – ההתיישבות ועם ישראל כולו מחזקים את חיילי צה"ל. כולנו עם צה"ל מחזקים את החיילים הגיבורים".

דגן יצא בדרישה ציבורית מהממשלה: "המציאות הזו לא יכולה להמשך. לא נסכים להתרגל לפיגועים יומיומיים ולהמשיך לתת הסברים לארה"ב מדוע אנחנו צריכים להחזיר את המחסומים הביטחוניים שהם אלו שהצליחו לעצור את האינתיפאדה השנייה. הסתיימה מדיניות ההכלה. הגיע הזמן להרים ראש ולעצור את הטרור".

שימוש על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button