חדשות הארץמבזקים

פיצוץ אדיר נשמע באזור קרית גת

פטריית עשן ענקית נצפתה לפני זמן קצר (רביעי) דרומית לקרית גת, בעקבות פיצוץ אדיר שאירע במקום ונשמע למרחקים. מקור הפיצוץ הוא ככל הנראה בשל אימונים של צה"ל או פיצוץ תחמושת והאירוע מוכר. חה"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית הגיב לפיצוץ בזעם ואמר כי לא ייתכן שתושבים באזור לא ידעו מראש על מקרים כאלה, מאחר ורבים מהם נבהלו מאד למשמע הפיצוץ.

חה"כ כהן אף פנה במכתב למפקדי הצבא ושר הבטחון באשר לפיצוץ המסתורי שאירע בנגב: "לפני כשעה קלה נשמע פיצוץ אדיר באזור קרית גת/רהט שנגרם ככל הנראה בשל אירוע צבאי, כאשר פטריית העשן מיתמרת לגובה רב ומרחפת מעל הנקודה." כתב כהן.

עוד כתב במכתבו: "לא אקבל מצב בו ניסוי/תרגיל שכזה יתבצע ללא התראה מוקדמת לתושבים באזור הנגב, הסובלים שנים רבות מתקיפות טילים ואשר כל פיצוץ שכזה מרעיד את עולמם. אלפי ילדי הדרום אשר בזמן הפיצוץ שהו במסגרות החינוכיות כאשר רבים מהם מתמודדים יום יום עם פוסט טראומה שמשפיעה על חייהם והתפתחותם, אינם שווים פחות מילדי תל אביב והמרכז. אני קורא לבירור מעמיק הכיצד מתרחש אירוע שכזה מבלי ליידע מראש את התושבים?"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בצה"ל התייחסו לאירוע ומסרו: "בהמשך לפיצוץ שהתרחש לפני כשעה באיזור קריית גת, מדובר בפיצוץ תחמושת מבוקר שתוכנן מראש, אין חשש לאירוע ביטחוני."

שימוש על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button