מבזקיםמשפטי/פלילי

פסיכותרפיסט מקרית אתא מואשם בביצוע מעשי סדום במטופל במשך 13 שנים

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד נחום נוסבאום (65) תושב קרית אתא בגין מעשים מגונים ומעשי סדום אותם בצע במטופל שלו במשך 13 שנה במסגרת עבודתו כפסיכותרפיסט. כתב האישום הזה מצטרף לכתב אישום נוסף שהגישה פרקליטות חיפה במאי 2022 בגין אותן עבירות נגד מתלונן קטין אחר.

על פי כתב האישום שהגישה עו״ד רואן חלבי, ב 2002 הגיע המתלונן בהיותו בן 13 לטיפולו של הנאשם והיה מטופל של הנאשם עד שנת 2015. המתלונן היה מגיע לטיפולים בתדירות גבוהה אצל הנאשם. הנאשם היה מבצע במתלונן מעשים מגונים וגרם למתלונן לבצע בו מעשי סדום, בזמן שהמתלונן היה קטין וחסר ישע בכל טיפול שאליו הגיע המתלונן, ללא הסכמתו החופשית ותוך ניצול תלותו של המתלונן בו.

הנאשם היה אומר למתלונן שבמסגרת טיפולי "הרפיה" עליו לפשוט את בגדיו. המתלונן, שפיתח תלות ויחסי אמון בנאשם, היה עושה כדבריו, והנאשם היה מנצל זאת ונוגע ומלטף את גופו ואיבריו האינטימיים. במקרים אחרים הנאשם היה אומר למתלונן לגעת בעצמו באיבריו האינטימיים במסגרת טיפולי "ההרפיה" והקטין היה עושה כדבריו. כל זאת עשה הנאשם לשם גירוי, סיפוק וביזוי מיניים שלו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ילד - הטרדה מינית - מעשה מגונה - עבירות מין - התעללות
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button