מבזקיםפוליטי / מדיני

צרות בליכוד: "אם ראש הממשלה מעוניין להדיח אותי מתפקידי שיתכבד"

מתיחות רבה נרשמה היום (חמישי) במפלגת הליכוד סביב 'חוק השב"כ', אשר מוצע לבצע בו תיקונים לטובת טיפול בפשיעה במגזר הערבי. הנושא התחדד לאחר שהשב"כ הצליח תוך יממה לתפוס את החשודים בגניבת התחמושת מהבסיס הצבאי בדרום.

הכל החל כאשר ראש העיר לוד, יאיר רביבו כתב בציוץ מרומז בחשבון הטוויטר שלו כי "אם חוק השב"כ לטיפול בפשיעה הערבית לא עובר באופן מיידי אני קורא להפלת הממשלה. תתחילו להתרגל שהקואליציה כבר מונה 63 חברים. גייסתי 1 בקרוב אגייס עוד 4." זאת כאשר כוונתו היא לאחיו, חה"כ מהליכוד אליהו רביבו.

בציוץ משלו חשף את עצמו אליהו רביבו, תוך שהוא משתף את הציוץ של אחיו וכתב: "כל זמן שהליכי החקיקה בנושא חוק השב״כ אינם מקודמים, אני רואה את עצמי חופשי ממחויבות קואליציונית. הגעתי לכנסת במטרה להחזיר את הביטחון האישי לאזרחי מדינת ישראל, לצורך כך העלתי הצעת חוק כחלק משלל הצעות בנושאי משילות למעורבות השב״כ בפשיעה פלילית חמורה, שלצערי הממשלה אינה מקדמת, חרף ניסיונותיי להידבר עם כל מקבלי ההחלטות. הגיע העת להחזיר את הביטחון האישי לאזרחי מדינת ישראל שחיים תחת אש יום-יום בלב ליבה של המדינה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר הקואליציה, אופיר כץ ממפלגת הליכוד הגיב לחבר מפלגתו: "מי שחושב שהוא משוחרר ממחויבות קואליציונית, שיראה עצמו כמשוחרר מתפקידיו בקואליציה." כתב בחשבון הטוויטר שלו.

אופיר כץ - ועדת הכנסת
ארכיון. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

לאחר מכן, הגיב לו רביבו וכתב: "מי שחושב שנבחר ציבור מגיע לכנסת על מנת לחמם כיסא ולא לממש את חזון בוחריו, שיראה עצמו כמשוחרר מכל חובה מוסרית וחברתית שחלה עליו. אם ראש הממשלה מעוניין להדיח אותי מתפקידי שיתכבד."

אליהו רביבו - אלי רביבו
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button