מבזקיםמשפטי/פלילי

מעל 400 מקרים של תקיפה והתעללות בפעוטות: הצהרת תובע הוגשה נגד תושבת אילת

חקירת משטרה נפתחה במהלך חודש מאי בגין חשד לעבירות של התעללות פיזית ונפשית בפעוטות, על ידי החשודה אילנה קובר בת ה-64 מאילת, בעלת מעון פרטי לפעוטות עד גיל 3 בעיר אילת.

החקירה התנהלה באופן סמוי מרגע קבלת התלונה תוך ריכוז מאמץ מרכזי על ידי צוות חקירה מיוחד (צח"מ) שהוקם במשטרת מרחב אילת, במאות שעות שתועדו על ידי מצלמות האבטחה המוצבות במעון, במטרה לאתר עבירות שביצעה כלפי הפעוטות. למעלה מ 400 מקרים של תקיפה והתעללות ב-27 פעוטות, נחשפו על ידי חוקרי המשטרה, שזימנו את ההורים לזהות את ילדיהם בתיעוד, ולהגיש תלונתם.

במקביל, המשטרה האריכה את מעצרה של החשודה בפני ביתהמשפט במשך יותר משבועיים ימים, שבמהלכם המשיכו החוקרים לגבש את התשתית הראייתית נגד החשודה, לרבות גביית עדויות נוספות תחת אזהרה ממטפלות שעבדו עם החשודה ואשר שהו במעצר בית לאורך כל ימי החקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
גן ילדים, אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

עם העברת חומרי החקירה לידי פרקליטות מחוז הדרום (פלילי), ובמסגרת דיון נוסף בהארכת מעצרה של החשודה, שהסתיים לא מכבר בבית משפט השלום באילת, הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדה כתב אישום במהלך הימים הקרובים. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך מעצרה של החשודה עד תאריך 12.6.23.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button