מבזקיםפוליטי / מדיני

תוקף ומאיים: "לא הגעתי על מנת לחמם כיסא, אם ראה"מ מעוניין שידיח אותי"

ח"כ אליהו רביבו מהליכוד הודיע היום (חמישי) כי הוא משחרר את עצמו ממחויבות קואליציונית עד שסמכויות השב"כ יורחבו. רביבו הבהיר כי אם ראש הממשלה רוצה להדיח אותו מתפקידו הוא מוזמן לעשות זאת.

מוקדם יותר כתב בטוויטר אחיו, ראש העיר לוד יאיר רביבו כי "אם חוק השב"כ לטיפול בפשיעה הערבית לא עובר באופן מיידי אני קורא להפלת הממשלה. תתחילו להתרגל שהקואליציה כבר מונה 63 חברים. גייסתי 1 בקרוב אגייס עוד 4."

ח"כ אליהו רביבו אמר כי "כל זמן שהליכי החקיקה בנושא חוק השב״כ אינם מקודמים, אני רואה את עצמי חופשי ממחויבות קואליציונית. הגעתי לכנסת במטרה להחזיר את הביטחון האישי לאזרחי מדינת ישראל, לצורך כך העלתי הצעת חוק כחלק משלל הצעות בנושאי משילות למעורבות השב״כ בפשיעה פלילית חמורה – שלצערי הממשלה אינה מקדמת, חרף ניסיונותיי להידבר עם כל מקבלי ההחלטות. הגיעה העת להחזיר את הביטחון האישי לאזרחי מדינת ישראל שחיים תחת אש יום-יום בלב ליבה של המדינה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אליהו רביבו - אלי רביבו
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

יו"ר הקואליציה אופיר כץ כתב בעמוד הטוויטר שלו: "מי שחושב שהוא משוחרר ממחויבות קואליציונית, שיראה עצמו כמשוחרר מתפקידיו בקואליציה".

אליהו רביבו הגיב לכץ וכתב: "מי שחושב שנבחר ציבור מגיע לכנסת על מנת לחמם כיסא ולא לממש את חזון בוחריו, שיראה עצמו כמשוחרר מכל חובה מוסרית וחברתית שחלה עליו. אם ראה"מ מעוניין להדיח אותי מתפקידי שיתכבד."

Back to top button