צרכנות

עריכת צוואה אונליין – שירות משתלם הרבה יותר קל משחושבים!

קרדיט לתמונות FREEPIK

מחפשים עריכת צוואה? שירות חדש ומהפכני שכבש את הרשת מאפשר לכם לקבל עריכת צוואה בשליש מחיר שמבוצע ע"י עורכת דין מקצועית במרחק שיחת טלפון אחת והצוואה מגיע אלכם ישרות לאימייל.

שירותים משפטיים לא חייבים להיות יקרים! אתר צוואות עדים מאפשר לכם לקבל שירות עריכת צוואה בהתאמה אישית ע"י עורכת דין מקצועית בתחום במחיר משתלם שיחסוך לכם אלפי שקלים.
אך מתבצע שירות עריכת צוואה אונליין ולמה הוא משתלם? בשיחה אישית עם עורכת הדין של אתר צוואות עדים היא תבין ממכם את הדרישה שלכם ואת אופן עריכת הצוואה הייחודי לכם,  בהתאם לכך
היא תשלח לכם הודעת וואטסאפ מסודרת שבוא היא תבקש ממכם לשלוח את מהות הצוואה (רכוש, נדל"ן וכספים שירשמו למוטבים לפי בקשתכם) לאחר שתשלחו עורכת הדין תערוך את הצוואה בצורה יסודית ותשלח לכם לאימייל, לאחר קבלת הצוואה תצטרכו להחתים שני עדים ניטרליים (שלא רשומים בצוואה ולא בעלי אינטרס) ואז הצוואה תהיה מאושרת מבחינה משפטית, תהליך פשוט וקל של עריכת צוואה במחיר הכי משתלם שיש שתחסוך לכם זמן, טרטורים והרבה כסף.

חשיבותה של עריכת צוואה:

צוואה, הנה אחד מהמסמכים החשובים ביותר עבור כל אדם המעוניין כי רכושו יחולק בין מספר יורשים ספציפיים, באופן מסוים. כאשר אין בנמצא צוואה תקפה משפטית, יחולק רכושו של הנפטר בין יורשיו הטבעיים בהתאם לחוק הירושה. אדם המעוניין לדאוג לרווחתה הכלכלית של בת זוגו הנחשבת לידועה בציבור שלו (עובדה שאינה מקנה לה כל זכות על פי חוק הירושה), חייב לערוך צוואה משלו, צוואה תקפה משפטית, הנה הדרך הטובה ביותר לדאוג לרווחתם הכלכלית של האנשים היקרים לליבכם (בני משפחה, חברים ו/או עמותות וארגונים אש להם אתם מעוניינים להוריש חלק מרכושכם או את כולו). חברת "צוואות עדים", מאפשרת לכם עריכת צוואה בדרך המהירה, המקצועית והנוחה ביותר וזאת, במחיר אטרקטיבי במיוחד. תוכלו לעשות זאת באופן מקוון מול אחד מעורכי הדין של חברת "צוואות עדים", המתמחה בדיני ירושה, אשר ינסח עבורכם צוואה מפורטת המותאמת באופן מדויק לרצונותיכם ומעניקה לכם שקט נפשי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עריכת צוואת אונליין עם אתר "צוואות עדים":

מהיום, עריכת צוואה הנה הליך פשוט שאינו מצריך אפילו יציאה מהבית. השירות ניתן באמצעות שיחת טלפון אחת במסגרתה, עומדים המומחים של חברת "צוואות עדים" על אופי הצוואה אותה ברצונכם לערוך. עורכי הדין המומחים יעניקו לכם ייעוץ מקצועי וקשוב ויערכו עבורכם צוואה בהתאמה אישית. כחלק מהליך עריכת צוואה אונליין, תתבקשו לשלוח את מספרי תעודות הזהות שלכם, (עורכי הצוואה), שמותיכם, כתובתכם ומספרי תעודות הזהות של היורשים המיועדים. בנוסף, תתבקשו לציין את הפירוט המלא של חלוקת הרכוש ליורשים המיועדים על פי שמותיהם ומספרי תעודות הזהות שלהם. רכוש הנרשם בצוואה כולל נכסי נדל"ן, (דירות מגורים ועסקים), שונות כגון חשבונות בנק, מתנות, מטלטלים, תכשיטים, רכבים, זכויות סוציאליות ממקום העבודה (פנסיות וקרן השתלמות) וכן זכויות בקניין הרוחני (כגון אתר אינטרנט ודף פייסבוק). לאחר שליחת האי מייל המפורט, תקבלו בחזרה באיל מייל, צוואה ערוכה ומותאמת אישית עבורכם, אותה תתבקשו להחתים שני עדים ניטרליים או מול נוטריון וזאת, בכדי להעניק לצוואה תוקף משפטי.

הענקת תוקף משפטי לצוואה ערוכה אונליין:

לאחר קבלת הצוואה הערוכה והמותאמת אישית על פי בקשתכם, על ידי מומחי "צוואות עדים", ניתן לאשר אותה בשתי דרכים:

  • צוואת עדים – חתימת שני עדים ניטרליים (נטולי כל אינטרס בצוואה)
  • חתימת נוטריון – הבודק כי המצווים הבינו היטב את מהות הצוואה וכי חתמתם עליה בדעה צלולה וזאת, לאחר שווידא כי הנם אכן החתומים על הצוואה בפועל.

שמירת צוואה ערוכה אונליין:

לאחר אישורה המשפטי של הצוואה בדרך שבחרו המצווים, ניתן לשמור אותה בכל מקום אשר לדעת המצווים נחשב בטוח וכי בזמן הצורך, תתאפשר גישה קלה אליה (מקומות כגון : בית, משרד, כספת, בנק או עורך דין). חשוב במיוחד ליידע את אחד האנשים הקרובים למצווים, אודות מקום הימצאה של הצוואה וזאת, על מנת שידע להפנות למקום הנכון. אפשרות המועדפת על ידי רבים, הנה הפקדת הצוואה בלשכת הרשם לענייני ירושה במחוז הקרוב לבית המצווים. (לשכות אלו נמצאות  בבאר שבע, תל אביב, ירושלים, חיפה ונצרת עילית, פרטים בטלפון *2416).

כל היתרונות של שירות עריכת צוואה אונליין:

  • קל לביצוע – שיחת טלפון אחת, מאפשרת לכם לקבל צוואה אישית, ערוכה על ידי עורכי דין מומחים, ישירות לאי מייל שלכם בלי לצאת מהבית.
  • מחיר משתלם במיוחד – בחברת "צוואות עדים", מאמינים כי על שירותים משפטיים להיות נגישים ונוחים עבור כל אדם ולכן, המחיר עבור עריכת צוואה אונליין על ידי עורכי דין מומחים הנו מהמשתלמים בתחום.
  • מקצועיות ללא פשרות – עריכת צוואה אונליין, מתבצעת על ידי עורכי הדין של חברת "צוואות עדים", אשר להם יותר מ-17 שנות ניסיון בעריכת צוואות. הצוואה תעמוד בכל התקנים המשפטיים הנדרשים לאישור הצוואה, למניעת סכסוכים ואי הבנות העלולים להתרחש בשל צוואה פסולה או לא תקינה משפטית.
  • שירות בפריסה ארצית – מלבד שירות עריכת צוואה אונליין, מאפשרת חברת "צוואות עדים" שירות עריכת צוואה בבית הלקוח (או במקום הנוח לו). השירות ניתן בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ מהדרום לצפון והוא כולל שליחת שני עדים לצורך חתימה על הצוואה או אישור נוטריון.
  • ליווי והדרכה עם יחס אישי וקשוב – המומחים של "צוואת עדים" מעניקים ללקוחות החברה שירות קשוב הכולל ליווי והדרכה צעד אחרי צעד אודות סעיפי הצוואה, עד לסיום עריכת הצוואה בהתאם לרצון המצווה.

עריכת צוואה אונליין עם הטובים בתחום:

עריכת צוואה הנה הדרך הטובה ביותר להבטיח את קיום רצונותיכם לאחר לכתכם. מהיום, עריכת צוואה הנה הליך קל ופשוט עם המומחים לענייני משפחה וירושות של אתר צואות עדים, בעלי ניסיון של יותר מ-17 שנים בעריכת צוואות. המומחים של "צוואות עדים" יקשיבו לרצונותיכם ויערכו עבורכם צוואה מקצועית ללא פשרות תוך הענקת ליווי, הסבר והדרכה אודות כל סעיף וסעיף לשביעות רצונכם וזאת על מנת שתוכלו ליהנות ממקסימום שקט נפשי ו"ראש שקט", הודות לידיעה כי רכושכם יחולק בהתאם לרצונכם המלא לאחר לכתכם. זקוקים לשירות עריכת צוואה?

הקליקו כאן  לעריכת צוואה במחיר הכי משתלם שיש .

Back to top button