מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: חטפו אדם למערה סמוכה לבית הקברות וסחטו באיומים את משפחתו

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד רמי צליח בן 37 ורחל דלאל דיין בת 18 מבאר שבע וקטין נוסף. זאת לאחר שחטפו אדם, שהגיע להיפגש עם דיין וסחטו באיומים את משפחתו.

מכתב האישום שהגיש עו"ד רפאל חביב עולה כי צליח החליט לחטוף את מתלונן ולסחוט באיומים את משפחתו. לצורך כך ובהתאם להנחיית צליח פנתה דיין אל המתלונן באמצעות אפליקציית האינסטגרם תוך שהיא מתחזה לדמות אותה בדתה וזאת על מנת לפתות אותו להיפגש עמה.

במהלך השיחה בין השניים נמנעה דיין מלענות לשיחות וידאו מהמתלונן ועל מנת לרצותו שלחה לו תמונה של בחורה אחרת. כמו כן, במהלך השיחות בין השניים נהגה דיין לעדכן את צליח לגבי התקדמות השיחות ומספר ימים לאחר שהחלו לשוחח הנחה צליח את דיין לתאם פגישה עם המתלונן והשניים קבעו להיפגש בפארק הציבורי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפגישה הגיע המתלונן עם חברו ובהתאם לבקשתה של דיין התקדם לעברה לבדו. אז הגיחו צליח והקטין יחד עם עוד מספר אנשים רעולי פנים, שהם מחזיקים חפצים הנחזים לנשקים. בסמוך לכך יצר צליח קשר עם אדם נוסף והם קבעו להיפגש בסמוך לשגב שלום. עם פגישתם הועבר המתלונן לרכבו של האדם הנוסף והם נסעו למערה סמוכה לבית הקברות.

חטיפה - אילוסטרציה
אילוסטרציה. Kidnap photo created by liuzishan – www.freepik.com

במהלך אותו הלילה, התקשר צליח מספר פעמים לבני משפחתו של המתלונן ואיים עליהם שאם לא ישלמו לו 120,000 ש"ח, הוא ירה למתלונן בראש, וזאת כדי להניע לשלם לו את סכום הכסף האמור. בנוסף, איים "אם תדווח למשטרה אתה תלך" או מילים דומות לאלו. בהמשך אותו הלילה, העבירו צליח והקטין את המתלונן למבנה נטוש וביום שלמחרת פשטה המשטרה על המבנה ומצאה את המתלונן והנאשמים.

לצליח ולקטין יוחסו עבירות של חטיפה לשם רצח או סחיטה; סחיטה באיומים; הדחה בחקירה ולדיין יוחסה עבירה של חטיפה.

עם קבלת הדיווח אודות אירוע החטיפה, חוקרי תחנת באר שבע של מרחב הנגב פתחו בחקירה מאומצת, תוך שימוש במגוון אמצעים גלויים וסמויים, לאיתור החטוף ושוביו. במסגרת הפעילות הוקם חפ"ק מיוחד בראשות ממ"ר נגב, תנ"צ נחשון נגלר. בפעילות משותפת של לוחמי יס"מ נגב, שוטרי תחנת שגב שלום ויחידת מו"מ של משטרת ישראל, פשטו כוחות מסתערבים של ימ"ס מג"ב דרום על מתחם הבתים, עצרו את הנאשמים וחילצו את החטוף.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button