מבזקיםפוליטי / מדיני

קרב גרסאות בין השר למפגינים – מי תקף את מי?

במהלך הפגנה של ישראלים מתנגדי המהפכה המשפטית נגד שר הכלכלה ניר ברקת בעת ביקורו בבוסטון נרשמה היום (חמישי) תקרית חריגה. זו במהרה התפתחה לקרב גרסאות בין הצדדים כאשר כל צד טוען שהותקף על ידי הצד השני.

כאשר השר נכנס לפגישה בבניין בבוסטון קבוצת מפגינים שעקבה אחריו צעקה לעברו "בושה!" ומספר מפגינים הצביעו עליו וניסו להתקרב אליו יותר אך נהדפו על ידי מאבטחיו. בשלב מסוים מפגין אחד עקף את אחד המאבטחים ורץ לעברו של ברקת אך נהדף במהרה על ידי מאבטח אחר והופל לרצפה. לשכת השר פרסמה תגובה שטענה שהמפגין ניסה לתקוף את השר. מאוחר יותר השר עצמו פרסם תגובה בה טען שניסו לפגוע בו וקרא לזה "מדרון חלקלק" לרצח פוליטי.

מובילי המחאה דחו את טענות אלו וקראו להן שקריות ו-"דברי בלע". הם כיוונו לסרטון של האירוע בו נראה אותו מפגין מחזיק טלפון ומצלם בעודו רץ לכיוון השר, על כן כוונתו לא הייתה לתקוף את השר. הם עוד הוסיפו שהיה זה המפגין עצמו שהיה קורבן תקיפה כאשר המאבטחים היכו בו: "בשנים האחרונות תועדו מעל ל-1500 מקרי אלימות שונים נגד מפגינים, שמקיימים מחאות דמוקרטיות לא אלימות, מצד תומכי ממשלת הדיקטטורה. השר ברקת, שמשקר במצח נחושה וטוען לתקיפה שניתן לראות בבירור שלא הייתה, לא פצה אז את פיו. שלא יחלק ציונים ושלא יטיף מוסר. נמשיך להגיע לכל מקום ולהפגין באופן נחוש ולא אלים מול כל מי שפוגע במדינת ישראל ומקדם דיקטטורה עד אשר האיום יוסר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שימוש על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button