חדשות הארץמבזקים

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "חולדאי פיטר אותי, נוהג כאחרון הדיקטטורים"

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו הודיע השבוע כי בכוונתו להתמודדות לראשות העירייה מול רון חולדאי.

בהודעתו תקף את ראש העיר חולדאי על התנהלותו ואמר כי "זו הייתה הקדנציה הגרועה ביותר של חולדאי". לדבריו, "העיר לא מנוהלת. אין "בעל בית". העיר מופקרת לגורמים משיחיים, לחברת נת"ע, ליזמי נדל"ן, לחפירות ולמטרדים שהופכים את החיים בעיר לסיוט."

עוד הוסיף לדיאנסקי כי "הפקרת המרחב הציבורי, הביאה לכך, שגורמים משיחיים וקיצוניים השתלטו עליו ועושים בו כשלהם במטרה לפגוע בחיים החילוניים שלנו – לפעמים גם בתמיכה ובשיתוף פעולה של עיריית ת"א. זה לא יכול להימשך כך! אני אשים סוף להפקרות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"ראש העירייה הנוכחי, רון חולדאי, מכהן בתפקידו מזה כ-25 שנים ברציפות – כרבע מאה – ועל פי הודעתו הוא מתכוון להתמודד שוב. ואני אומר מספיק! העיר והעירייה זקוקים לריענון – לחילופי דורות", סיכם.

אלא שאת ההודעה על ההתמודדות ראש העיר ככל הנראה לא אהב ובתגובה, כך לפי לדיאנסקי, הודיע לו על פיטוריו.

"חולדאי פיטר אותי מתפקידי וזאת לאחר שהודעתי כי אתמודד מולו לראשות עיריית ת"א-יפו ואמרתי לו את כל האמת בפנים." כתב לדיאנסקי בעמוד הפייסבוק שלו וציין כי "כשהעיר מופקרת על ידי ראש עיר שמכהן 25 שנים, להצביע הפעם חולדאי זו חוסר אחריות אזרחית".

ראובן לדיאנסקי
ראובן לדיאנסקי. צילום: אייל נבו

לדיאנסקי הוסיף כי "חולדאי יודע לנאום בקפלן על דמוקרטיה ובפועל נוהג כאחרון הדיקטטורים כשמי מסגניו מודיע על התמודדות מולו. הוא יודע לתלות את מגילת העצמאות על בניין העירייה אך עושה עסקאות עם ישיבת מעלה אליהו מאחורי הגב של תושבים חילוניים ורק לאחר מאבק מתקפל, מדבר על שיוויון מגדרי ובו זמנית מאפשר לארגון "הראש היהודי" לקיים תפילה המונית בהפרדה בין נשים לגברים בכיכר דיזנגוף, מתראיין מעל כל במה כגדול הליברליים אך מפנק את תנועת חב"ד בתקציבים עירוניים והקצאת מבנים ונותן לסוכנים שלה לתפוס קטינים מחוץ לבתי הספר שלנו."

"כל עוד חשבתי שחולדאי יפרוש מרצונו מתפקיד ראש העירייה בסיום הקדנציה הנוכחית, אחרי 25 שנים בתפקיד, נהגתי בסבלנות ובאיפוק. אך כעת כ-5 חודשים לפני הבחירות, משהודיע שברצונו להתמודד שוב לראשות העיר – לא יכולתי עוד לשתוק‼️ כישלונו בניהול העיר בקדנציה האחרונה מורגש בכל מקום. העיר מופקרת! היא מופקרת למשיחיסטים ולקיצוניים, מופקרת לחברת נת"ע, מופקרת לנדלניסטים, מופקרת בכל מה שקשור לתחבורה, לחנייה, לחינוך ועוד ועוד. כל מי שעיניו בראשו רואה זאת מיד. חולדאי דירדר את העיר שלנו לאחור. העיר והעירייה שלנו זקוקים לריענון – לחילופי דורות. אמשיך לעבוד למען תושבי ותושבות העיר תל אביב כפי שעשיתי משך שנים ארוכות כפי שעשיתי כסגן ראש העיר וכחבר מועצה." סיכם לדיאנסקי, המועמד לראשות עיריית תל אביב-יפו.

Back to top button