מבזקיםפנאי

הסטודנטית למדעי המחשב שעובדת כחשפנית: "גועל נפש! לא עשיתי רע לאף אחד"

השבוע פורסמה בערוץ 13 כתבתו של חיים ריבלין על סגירת מועדון החשפנות "בנצ'יצ'י" בתל אביב במהלכו התראיינו החשפניות ומחו על ההחלטה.

אחת החשפניות אלכס סיפרה כי היא סטודנטית, מסיימת תואר במדעי המחשב ושירתה בעבר בצה"ל, שלוש שנים כחוקרת אבטחת מידע בצוות מחקר טכנו-מודיעיני בחטיבת ההגנה בסייבר ב- 8200. לדבריה הייתה יכולה לעבוד בהייטק אך היא בחרה בזה מרצון ולא בגלל שלא היו לה אפשרויות אחרות.

הקטע עמה מתוך הריאיון הופץ ברשת החברתית "טיקטוק" וגרר המון תגובות. ניר כתב: "יותר בקטע של בוגרת 6900" ואחר שהתייחס לשירותה הצבאי הוסיף, "בסדר גם ב- 8200 יש פקידות ואפסנאות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חשוב לציין כי בין כל התגובות הקשות היו גם כאלה שתמכו ופרגנו לה: "אמאאאא אני מכירה אותה היא הבן אדם הכי חמוד ויפה בעולם הזה יואוו", כתבה אחת המגיבות. שלומי מתח ביקורת על המגיבים וכתב: "התגובות. כמה רעים רעים אנשים יכולים להיות ??? מה זה התגובות תת רמה האלה? צאו לבחורה מהווריד ומהשיפוטיות. זכותה לעשות איזה בחירות שנוח לה!".

צפו: כתבתו של חיים ריבלין ששודרה בערוץ 13




בעקבות התגובות החליטה אלכס לפרסם סרטון ולהתייחס למגיבים: "היי, קוראים לי אלכס, יש איזה סרטון שאני מדברת בו, שנלקח מתוך ראיון שרץ עכשיו בעיקר בטיקטוק, ובא לי להגיד עליו כמה דברים. קודם כל, אנשים הגיבו שם תגובות, גועל נפש. דיברתם דוחה! אני לא עשיתי שום דבר רע לאף אחד. לא פגעתי באף אחד ולא מגיע לי שידברו עליי ככה. אני בחורה רגישה והיו לי יומיים לא פשוטים. פשוט, להבא. כאילו תחשבו פעמיים כי זו תחושה חרא. היה לי ממש ממש לא נעים. באותה נשימה, גם תודה לכל מי שכן תמך גם ככה לא קל להיחשף. אז באמת באמת תודה."

אלכס שיתפה את הגולשים יותר לעומק בהחלטה לעבוד כחשפנית: "אני אספר קצת על עצמי, אז כמו שאמרתי קוראים לי אלכס, אני בת 23, ולפני כחמישה חודשים התחלתי לעבוד כחשפנית. וממש ממש כיף לי, אני אחזור לזה בהמשך. לפני זה. לגבי הסרטון הקודם, אני אגיד את זה שוב…כן, באמת, שירתתי. שנתיים ו-8 בחטיבת הגנת הסייבר, ב-8200. הייתי חוקרת אבטחת מידע, אנליסטית בזירה שלי. השתחררתי, הלכתי ישר ללמוד פסיכומטרי, בין לבין… עכשיו אני מסיימת שנה שלישית בתואר במדעי המחשב. לא יודעת אם בא לי לתכנת, אני לא יודעת אם בא לי להיות בהייטק בכללי… זה גם לא עניינכם. התראיינתי מלכתחילה כי סגרו לי את המועדון. לא פעם ראשונה שהמועדון קיבל צו סגירה. עבדתי ב"בנצ'יצ'י" בתל אביב ולעיריית תל אביב יש מדיניות נגד מועדוני חשפנות באופן כללי, למרות שזה כן חוקי בארץ. אז אני וחברות שלי עובדות על זה שיחזירו את המועדון. אני ממש מתגעגעת לעבוד. ממש בא לי לחזור."

אלכס סיפרה גם על מה שקורה בתוך המועדון עצמו ועל העבודה שם. "במועדון שלי אין מגע, אין חדרים, יש מאבטחים, יש לי מנהלת, יש את בעל המקום וכולם שם כדי לשמור עליי, כדי שאני ארגיש בטוחה כדי שיהיה לי כיף לבוא לעבודה. לא עבדתי לפני זה, אז אני לא מכירה. לא יודעת איך זה היה פעם, זה לא מעניין אותי גם. אני יודעת שזה לא נכון עבורי. אני יודעת מה האמת שלי. אני יודעת מה קורה שם בפנים, אז כאילו זה לא רלבנטי אליי כל הסיפורים ששמעתי וכל מה שאתם אומרים. אני לא זונה. אני לא מוכרת את הגוף שלי, הגוף שלי איתי שלם ובריא. אף אחד לא נוגע בי, אף אחד לא עושה לי משהו בניגוד לרצוני. כל מה שקורה במועדון זה רק מה שאני רוצה. אני ניגשת למי שאני רוצה, אני יושבת עם מי שאני רוצה. אני לא מורידה דברים שאני לא רוצה, אני יכולה לשבת בבגד ים, אני יכולה לרקוד בבגד ים. אני מופיעה. כיף לי, כיף לי לבוא לשם. אני אוהבת את החברות שלי, כיף לי לראות אותם, כיף לי האווירה. אני מרגישה הכי בטוחה בעולם."

עוד אמרה כי: "לא רק שאני לא מוחפצת, אני מרגישה סקסית ואני עפה על עצמי ואני מרוויחה כסף על זה שאני נראית טוב. על זה שאני יפה, על זה שיש לי גוף יפה. ולא יודעת אולי זה מבאס לשמוע, אבל כאילו כן. זה מה שזה ואם אני יכולה אז למה לא? אני צעירה אז בא לי לעוף על זה. זה לא אומר שחסר לי מוח, שאני מטומטמת, שעברתי "שטיפת מוח", לא צריך לדאוג לנשמה שלי. אני יודעת מה עושה לי טוב. ברגע שלא יהיה לי טוב אני אלך. אני ממש נהנית. אני ממש רוצה לחזור. אני לא באה לשכנע אף אחד. לא יודעת… שזה מתאים לכולם, שכולם צריכים להיות כמוני או שלא לא יודעת מה… מי שלא רוצה שלא יבוא, שלא יסתכל, שלא יעבוד בזה. כאילו לא באתי בשביל זה. אני רוצה שלא יפריעו לי. אני רוצה לעשות את מה שאני רוצה, אני רוצה לעבוד. אני לא רוצה שאף אחד יתערב לי. חשוב לי גם להגיד שבמועדון יש גם חשפנים וגם הרבה נשים והרבה זוגות. ובאמת הופעות ברמה. זה לא סליזי. בקיצור, זה…. כל הטיעונים הרלוונטיים של פעם כבר לא רלוונטיים. זה לא מה שקורה בפועל. וזהו. פשוט חשוב לי, חשוב לי לשבור את הסטיגמה, חשוב לי על הדרך להראות שיש גם כאלה. וזהו. זאת אני וממש בא לי לחזור לעבוד. לא יודעת…. נתראה ב"בנצ'יצ'י".

מועדון החשפנות "בנצ'יצ'י" האחרון שפעל בתל אביב נסגר כאמור השבוע אך העובדות במקום עדיין מקוות שזה לא סוף פסוק ושהוא יפתח שוב בקרוב. יש לציין כי המועדון נסגר לאחר ויכוח משפטי לו שותפים המשטרה, הפרקליטות ועיריית תל אביב אשר הוכרע בבית המשפט המחוזי שנתן את אישורו.

Back to top button