מבזקיםתאונות דרכים

האלימות לא פוסקת: בן 30 נורה למוות בכביש 444, שניים נפצעו בינוני וקל

בכביש 444 במחלף קאסם אירעה לפני זמן קצר (חמישי) תאונת דרכים שנגרמה ככל הנראה בעקבות אירוע אלימות. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 30 עם פציעה חודרת מירי ופינו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה גבר בן 33 במצב בינוני עם פציעה חודרת ואישה בת 46 במצב קל לבית החולים מאיר בכפר סבא.

חובש הצלה מוישי אינדיג מדווח: "הגעתי לזירה קשה מאוד, בה מצאתי מספר נפגעים במצבי פציעה שונים כתוצאה מאירוע אלימות שהובילה במקביל לתאונת דרכים. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א הענקנו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, לפצוע כבן 33 עם חבלה חודרת בראש, ולאשה כבת 45, ששהתה ברכב שנפגע כתוצאה ממקרה האלימות, עם חבלות קלות והם פונו במצב בינוני וקל להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. למרבה הצער, בתום בדיקות רפואיות נאלצו פראמדיקים של מד"א לקבוע את מותו של פצוע כבן 30 עם חבלה רב מערכתית."

חובש רפואת חירום במד"א הראל בלום סיפר: "כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים בין 4 כלי רכב. באחד מכלי הרכב ישב גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פציעה חודרת. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. פצוע נוסף, גבר כבן 33 שסבל גם כן מפציעה חודרת התהלך על הכביש כשהוא בהכרה מלאה, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי כשמצבו בינוני. אישה בת 46 שנפצעה מתאונת הדרכים שנגרמה בעקבות אירוע האלימות פונתה באמבולנס מד"א לבי"ח מאיר כשמצבה קל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

תאונת דרכים - אירוע ירי - לילה
צילום: דוברות הצלה
תאונת דרכים - מד"א - לילה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
ניידת משטרה - חסימה בכביש - לילה
צילום: חדשות מבזק לייב
זירת אירוע - לילה - אמבולנס
צילום: חדשות מבזק לייב
מד"א - לילה - משטרה - זירת אירוע
צילום: חדשות מבזק לייב
מד"א לילה - חבלן משטרה
צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button