מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לפשע שנאה: ירקו על חיילת קווירית באוטובוס – בערב מצעד הגאווה

אתמול (חמישי), ערב מצעד הגאווה בתל אביב, חיילת קווירית פירסמה ברשתות החברתיות תיעוד של מספר צעירים שמטרידים אותה ומגדפים אותה באוטובוס על רקע להט"בופובי. בסוף הסרטון שפרסמה, נראים הצעירים יורקים לעברה ויורדים מן האוטובוס.

החיילת, יובל, שיתפה את החוויה הכואבת שאף התרחשה ביום הולדתה: "נתקלתי בלהט"בופוביה מהזן שחודר עמוק. הם החלו לקלל ולדבר בצורה קשה, ראיתי את השנאה הטהורה שלהם בעיניים. התעלמתי תחילה, חברתי לסגל הגיבה להם והעניינים התלהטו – לא יכולתי לשתוק וניסיתי לתווך להם שאני גאה במי שאני ובתהליך שעברתי, שאני גאה להיות לובשת מדים המייצגת חלק ענק מהקהילה ושאני לא מתביישת במי שאני. הדברים נכנסו מאוזן אחת ויצאו מהשניה וכמובן שהם היו חייבים לסיים ביריקה טובה כזו שמרטיבה לך את כל הפנים, בכמעט בעיטה שתשבור לך את הלסת. חוויתי להט"בופוביה בחיי מספר פעמים אך דווקא עכשיו, בעיתוי הזה בחודש הזה, ביום הולדת שלי זה כאב, זה כאב והדהד עמוק, זה פגע וזה הכעיס. אנחנו כאן כדי להישאר, אני כאן כדי להישאר".

שוטרי משטרת מחוז תל אביב עצרו לפני זמן קצר (שישי) שני חשודים בתקיפה והטרדה על רקע להט"בופובי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השניים, קטין בן 17 ובגיר בן 19, תושבי מרכז הארץ, הועברו לחקירה במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב.

הטרדת חיילת על רקע להט"בופובי באוטובוס
שימוש על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button